Motorruimte weer wat verder gevuld, het volgende gemonteerd:
- Kabelboom
- Accu
- Startmotor
- Kachelhuis
- G40 Uniball stuurstangen
- Veerpootbrug (proefpassing)
- Nieuwe 1.0 Radiateur. Via classicparts gelukkig nog originele GT G40 steunen weten te bemachtigen.
- Koelvloeistofpijp kanalen dicht gelast en geplaatst
- Klepdeksel
- Thermostaathuis + nieuw thermostaat
- Powersprint spaghetti spruitstuk
GT G40 Brackets
Benieuwd of deze setup voldoende zal zijn om de temperatuur te beheersen. Mocht dit niet het geval zijn dan zijn er nog de volgende opties:
1. Orginele GT G40 radiateur. Hoewel nieuw niet meer te krijgen en tweedehands zeldzaam en duur.
2. Oliekoeler bijplaatsen.
Tot slot nog even het inlaatspruitstuk met de CBR carbs geplaatst om te zien of alles past. :cool:
Ondertussen al druk met de ophanging bezig.