Auteur Topic: raar  (gelezen 3440 keer)

Offline alfred

  • Non-Register lid
  • Berichten: 810
raar
« Reactie #15 Gepost op: ma, 17 feb 2003, 18:01:45 »
heeft iemand hier een olietemp meter aan boord.... die persoon moet wel kunnen vertellen wanneer het blok op temperatuur is...

Offline Dennis

  • L86C-0024
  • Administrator
  • Non-Register lid
  • Berichten: 11.718
  • Geslacht: Man
  • Dennis Eggen
    • Polo 86(c) Register
raar
« Reactie #16 Gepost op: ma, 17 feb 2003, 19:27:15 »
Had er een aan boord, maar het duurt inderdaad zeker 20-25 min voordat de boel echt warm in, dwz 90 graden.

Heb m´n GT met GK-motor ook nooit ontzien, was heerlijk om daar flink mee door te trekken, nu staat ie op de sloop, maar zeker niet omdat het blok af is. (staat/stond ± 215.000 op de teller).
Trouwens de eigenaar na mij die em daar neergezet heeft (met achterschade).
Moet em nog steeds eens opzoeken..

Offline JurG40

  • Non-Register lid
  • Berichten: 161
    • www.strictlyjettas.com
raar
« Reactie #17 Gepost op: ma, 17 feb 2003, 19:34:20 »
Nou, daar gaan we dus maar even niet op in. Holle vaten, iemand?

Klinken het hardst???

Nou het spijt me maar als ik hoor dat iemand met z'n simpele 1300tje omgaat alsof het een blok uit een Lambourghini is moet ik lachuh.
Jetta 1992
Santana 1984

Offline Gert

  • Non-Register lid
  • Berichten: 4.190
  • Geslacht: Man
  • Opa
raar
« Reactie #18 Gepost op: ma, 17 feb 2003, 21:05:59 »
Holle vaten ?

Nee met je natuurkunde boek zwaaien getuigt van beschaving LOL

Ben het met Jurg eens : na een half uur pas gas geven is voor mensen die in een voiture net boven de weg zweven en niet voor een Polo rijder .
Gewoon warm rijden en daarna gas geven : altijd gedaan en tot nu toe niks gesloopt .
Of is Tom het engeltje op de schouder van Jeroen ?  :P

Offline Markopolo

  • Administrator
  • Non-Register lid
  • Berichten: 1.055
  • Geslacht: Man
raar
« Reactie #19 Gepost op: ma, 17 feb 2003, 21:18:12 »
Als je geen gas geeft wordt je motor never nooit niet warm !! En als je de handleiding er op naslaat is de bedrijfstemp. al bereikt als te koelvloeistoftemp.meter op 1/3 staat, en da's binnen 5 min. al het geval.
895cc's of pure Polo-Power
Duct-tape is like te force, it has a light en a dark side....and it holds the universe together.

Offline Gert

  • Non-Register lid
  • Berichten: 4.190
  • Geslacht: Man
  • Opa
raar
« Reactie #20 Gepost op: di, 18 feb 2003, 00:11:13 »
FF kijken hoe volle vaten klinken ....

  • Gast
raar
« Reactie #21 Gepost op: di, 18 feb 2003, 11:05:11 »
Boink ofzo?

p.s. wie is Jeroen?
p.s.p.s. Ok, misschien ben ik wat te zuinig op de spullen. Onthoud dat dan maar als ik de Polo ooit te koop mocht aanbieden ;)

Offline Jeroen

  • Administrator
  • Non-Register lid
  • Berichten: 217
  • Geslacht: Man
raar
« Reactie #22 Gepost op: di, 18 feb 2003, 14:25:34 »
Jeroen is die jongen die altijd alle koppakkingen aan gort rijdt, maar dat valt best wel mee hoor.
Van mijn rode polo 2x in 2 jaar (maar dat waren geen nieuwe pakkingen maar andere compleet blokken)
van mijn witte benzine 1x sinds jan '02
van mijn witte diesel 1x sinds jun '02
en van mij laatste diesel nog niet
 :)  :)
Maar ach bij mijn garage kost dat ook weer de kop (haha) niet
grz
Jeroen

Offline Serge

  • L86C-0001
  • Non-Register lid
  • Berichten: 17.758
  • Geslacht: Man
  • der doctor
raar
« Reactie #23 Gepost op: di, 18 feb 2003, 20:50:17 »
mijn olietemp is pas 90 gr na 18km en dat is in leken taal na 15km (leuke ezels brug 3x carter inhoud is min warm rijden voor trappen)
je hebt laagvliegers en modelvliegers .