Treffen / Meetings > Verslagen

[22-10-2017] Najaarmeeting 86(c) Register

<< < (5/6) > >>

patrick86c:
85-TGH-6 heb ik wel eens gespot in Arnhem....heeft zo’n leuke Wolfsburg sticker achterop zitten.

Sjon:
€ 4,95



Perrin bedankt voor deze nutteloze info, die dankzij jou in m'n hoofd zit...... -gert- -koffiedrinken-  :D

Raymon:

--- Citaat van: Sjon op za, 28 okt 2017, 20:07:12 ---€ 4,95



Perrin bedankt voor deze nutteloze info, die dankzij jou in m'n hoofd zit...... -gert- -koffiedrinken-  :D


--- Einde van citaat ---


Da,s de prijs voor een kop snert :)

sonic_striker:

--- Citaat van: Sjon op za, 28 okt 2017, 20:07:12 ---€ 4,95



Perrin bedankt voor deze nutteloze info, die dankzij jou in m'n hoofd zit...... -gert- -koffiedrinken-  :D


--- Einde van citaat ---

no problem :P

Koning Koe:
Haha, goeiemiddag!

Ik kwam zomaar bij stom toeval langs inderdaad. Was onderweg naar België voor een paar dagen biertjes in Brugge. Net voor de meetingplek begon de Polo wat te stotteren. Anders was ik er waarschijnlijk niet eens gestopt! Dubbel toeval dus  -thumbsup-

Hoe geinig het ook was jullie zo eens te mogen ontmoeten, mijn witte steilheckie heeft zijn laatste meters gemaakt net na het wegrijden van de parkeerplaats. Viel uit, geen leven meer in te krijgen. Ben niet terug gegaan naar de parkeerplaats omdat de oprit daar 1 baans is, blind en alles komt er al met 80 of hoger door blazen  -uitlachen-
Ik heb em laten afslepen door mijn zwager en hij staat nog steeds stil op de oprit. Eerst toch maar even lekker op vakantie naar Brugge geweest.

Binnenkort maar eens even kijken wat de oorzaak was. Ontsteking is in ieder geval onwaarschijnlijk, das allemaal al nieuw en gecontroleerd.

Groeten!

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie