Auteur Topic: Wie is Ian  (gelezen 33020 keer)

Offline Jaap van der Vegte

  • L86C-0118
  • Non-Register lid
  • Berichten: 4.800
  • Geslacht: Man
  • Kabouter
Re: Wie is Ian
« Reactie #180 Gepost op: di, 28 sep 2010, 20:18:37 »


Vast voor een of ander dakrek
Plat op z'n bek met een paar dikke wielen eronder ziet alles er goed uit

Offline Ian_C

  • Non-Register lid
  • Berichten: 695
  • Geslacht: Man
Re: Wie is Ian
« Reactie #181 Gepost op: di, 28 sep 2010, 20:37:03 »
Ooh, ja nu je het zegt. Kreeg er ook nog een dakrek bij inderdaad, totaal niet aan gedacht.  -uitlachen-
"Sorry Ian_C, je bent geband van het plaatsen van berichten of het versturen van Persoonlijke Bericthen op dit forum.
Verwijderen van eigen berichten "


Waarom? Kom ik na een paar weken eens kijken en opeens dit zonder verklaring? o_O

Offline The_Maxx

  • Non-Register lid
  • Berichten: 5.515
  • Geslacht: Man
  • Rutger V.
Re: Wie is Ian
« Reactie #182 Gepost op: di, 28 sep 2010, 20:53:08 »
waarom zou je trouwens geen register lid mogen worden? das toch onzin?

Offline Jaap

  • L86C-0004 "niet kabouter"
  • Administrator
  • Non-Register lid
  • Berichten: 10.023
  • Geslacht: Man
  • Jaap Peters
    • www.steilheck.nl
Re: Wie is Ian
« Reactie #183 Gepost op: wo, 29 sep 2010, 00:02:25 »
waarom zou je trouwens geen register lid mogen worden? das toch onzin?

Meneer Ian wil niet aan een van de voorwaarden voldoen; Als lid dien je je echte voor en achternaam op te geven. Daar wil Ian niet aan; zijn goed recht. Maar dan is het wel jammer maar helaas. Nu is er nog een 'gedoog' beleid op forum-registraties (volgens de voorwaarden is het voor iedereen verplicht), maar voor Register-Leden is het duidelijk; 1 lijn.



Mijn wagenpark Fix what ain't broken

Offline Gerard

  • 28/07/1988 - 12/02/2016 † L86C-0131 Allmighty
  • Register Moderator
  • Non-Register lid
  • Berichten: 3.329
  • Geslacht: Man
  • Gerard Knol
Re: Wie is Ian
« Reactie #184 Gepost op: wo, 29 sep 2010, 01:05:06 »
1 ding Ian,

Ik krijg echt hoogtevrees van je auto's, vooral van de jet!  -nana-

Offline The_Maxx

  • Non-Register lid
  • Berichten: 5.515
  • Geslacht: Man
  • Rutger V.
Re: Wie is Ian
« Reactie #185 Gepost op: wo, 29 sep 2010, 12:06:06 »
Meneer Ian wil niet aan een van de voorwaarden voldoen; Als lid dien je je echte voor en achternaam op te geven. Daar wil Ian niet aan; zijn goed recht. Maar dan is het wel jammer maar helaas. Nu is er nog een 'gedoog' beleid op forum-registraties (volgens de voorwaarden is het voor iedereen verplicht), maar voor Register-Leden is het duidelijk; 1 lijn.





ik snap m ;) iets waar ik ook tegenop zag, maargoed, voorwaarden zijn voorwaarden, dus gewoon in meegaan denk ik dan

Offline Ian_C

  • Non-Register lid
  • Berichten: 695
  • Geslacht: Man
Re: Wie is Ian
« Reactie #186 Gepost op: wo, 29 sep 2010, 14:39:04 »
1 ding Ian,

Ik krijg echt hoogtevrees van je auto's, vooral van de jet!  -nana-
Haha, heb ik ook soms hoor.  -nana- De Polo 1 blijft wellicht hoog en droog, die vind ik er standaard al vet genoeg uitzien (en er zijn er al zo weinig die nog origineel zijn). Jetta komt in de toekomst misschien ook nog lager, maar voorlopig heb ik andere prioriteiten. En als hij verlaagd wordt, is het gewoon subtiel, en niet plat tegen de grond (wil het nog rijdbaar hebben).


Meneer Ian wil niet aan een van de voorwaarden voldoen; Als lid dien je je echte voor en achternaam op te geven. Daar wil Ian niet aan; zijn goed recht. Maar dan is het wel jammer maar helaas. Nu is er nog een 'gedoog' beleid op forum-registraties (volgens de voorwaarden is het voor iedereen verplicht), maar voor Register-Leden is het duidelijk; 1 lijn.

Als het voor iedereen verplicht is, dan zouden de leden die voor 2007 registreerden ook geen keuze meer mogen maken. En ik blijf erbij, ik beslis nog altijd zelf wanneer ik mijn privégegevens vrijgeef op een openbaar forum of niet. En ik kies ervoor om dat niet te doen. We hebben al zo weinig privacy tegenwoordig... Mijn forumnaam is wel mijn echte voornaam trouwens. Daarbij ben ik ook niet echt trots op mijn achternaam dus vermeld ik die overal zo weinig mogelijk, zelfs niet op facebook. En nog een reden waarom ik een achternaam onnodig vind als reden om register lid te worden; we spreken mensen toch aan met de voornaam en niet met elkaars achternaam, dus waarom zou ik die dan moeten toevoegen...


Ik wou enkel register lid worden om toegang te krijgen tot de documentatie, maarja, dan ga ik het wel elders zoeken...
« Laatst bewerkt op: wo, 29 sep 2010, 14:40:35 door Ian_C »
"Sorry Ian_C, je bent geband van het plaatsen van berichten of het versturen van Persoonlijke Bericthen op dit forum.
Verwijderen van eigen berichten "


Waarom? Kom ik na een paar weken eens kijken en opeens dit zonder verklaring? o_O

Offline The_Maxx

  • Non-Register lid
  • Berichten: 5.515
  • Geslacht: Man
  • Rutger V.
Re: Wie is Ian
« Reactie #187 Gepost op: wo, 29 sep 2010, 14:45:58 »
je achternaam registratie is niet door de privacy ofzo, maar eerder om wanneer er iets uitlekt, je wel traceerbaar bent voor het forum. Dus tis meer een controlemiddel.

niet trots op je achternaam? leuk voor je familie  -dunno-
We spreken mekaar idd aan met de voornaam, maar er zijn hier bijvoorbeeld ook 2x jaap en een aantal keren arno, en hou die maar eens uit elkaar zonder achternaam? (jaja kabouter en niet kabouter  -naughty-)

Offline martijn

  • Non-Register lid
  • Berichten: 7.507
  • Geslacht: Man
Re: Wie is Ian
« Reactie #188 Gepost op: wo, 29 sep 2010, 17:31:41 »
je achternaam registratie is niet door de privacy ofzo, maar eerder om wanneer er iets uitlekt, je wel traceerbaar bent voor het forum. Dus tis meer een controlemiddel.

Wat een onzin
Polo 1.3C steilheck `witte schicht`1983

Offline The_Maxx

  • Non-Register lid
  • Berichten: 5.515
  • Geslacht: Man
  • Rutger V.
Re: Wie is Ian
« Reactie #189 Gepost op: wo, 29 sep 2010, 18:03:33 »
Wat een onzin

zegt degene die zelf geen lid meer wilde zijn om ook zo'n (domme)reden... -gert-

Offline Sjon

  • L86C-0041
  • Register lid 2017
  • Non-Register lid
  • Berichten: 15.896
  • Geslacht: Man
  • www.type86c.nl
    • VW Polo Type 86 & 86c
Re: Wie is Ian
« Reactie #190 Gepost op: wo, 29 sep 2010, 18:05:08 »
Ik doe mijn achternaam & woonplaats ook niet vermelden online in 't openbaar:
als dat verplicht is => dan maar niet registerlid.......beetje rare regel, naar mijn idee.
In 't ledengedeelte (dus achter de schermen) prima, maar niet openbaar:
mot 't dievengilde ook weer niet te makkelijk maken he -thumbsup-

Offline Jaap

  • L86C-0004 "niet kabouter"
  • Administrator
  • Non-Register lid
  • Berichten: 10.023
  • Geslacht: Man
  • Jaap Peters
    • www.steilheck.nl
Re: Wie is Ian
« Reactie #191 Gepost op: wo, 29 sep 2010, 20:06:43 »
De vermelding van voor en achternaam is ook alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers: Log maar eens even uit.

Privacy is een, Je achter een nickname verschuilen is iets anders. De keuze is reuze: wel of geen lid.

Maar goed: in dit topic wellicht te ver off-topic. Er zal binnenkort een mededeling volgen :)
Mijn wagenpark Fix what ain't broken

Offline Jaap van der Vegte

  • L86C-0118
  • Non-Register lid
  • Berichten: 4.800
  • Geslacht: Man
  • Kabouter
Re: Wie is Ian
« Reactie #192 Gepost op: wo, 29 sep 2010, 21:54:00 »
zegt degene die zelf geen lid meer wilde zijn om ook zo'n (domme)reden... -gert-

Iets met oude koeien....en ieder zn goed recht toch? Wat voor de een een domme reden is, is voor de ander een goede reden, maar nog geen reden om zo'n opmerking te plaatsen
Plat op z'n bek met een paar dikke wielen eronder ziet alles er goed uit

Offline Vinkees

  • L86C-0129
  • Non-Register lid
  • Berichten: 1.998
  • Geslacht: Man
  • Ronald Vinke
Re: Wie is Ian
« Reactie #193 Gepost op: wo, 29 sep 2010, 22:00:44 »
Mooi gesproken Jaap  -thumbsup-
Beter 10 Polo's op de oprit, dan 1 op de sloop..

Offline martijn

  • Non-Register lid
  • Berichten: 7.507
  • Geslacht: Man
Re: Wie is Ian
« Reactie #194 Gepost op: do, 30 sep 2010, 11:27:18 »
zegt degene die zelf geen lid meer wilde zijn om ook zo'n (domme)reden... -gert-

Raar hè dat ik het daar dan mee eens ben  -thumbsup-
Leg me jouw reactie/redenering eens uit dan? Wat jij als reden opgeeft begrijp ik niet eens. Wat zou er 'uitlekken'?  Wat zou er misgaan?  -dunno-

Ik deel mijn mening met Sjon. Na een vervelend akkefietje (bedreiging/stalking) ben ik erg voorzichtig met het vermelden van naam + achternaam op het internet. Ik zie de toegevoegde waarde er totaal niet van in om mijn complete naam kenbaar te maken. Er zijn voor mij veel meer redenen om dat NIET te willen dan WEL.  Als je dat verschuilen wil noemen = prima.

Excuse me for the  -off- , maar mijn reflectief vermogen was blijkbaar niet groot genoeg  :)
« Laatst bewerkt op: do, 30 sep 2010, 11:36:57 door martijn »
Polo 1.3C steilheck `witte schicht`1983