Auteur Topic: Wie is Ian  (gelezen 33021 keer)

Offline Jaap

  • L86C-0004 "niet kabouter"
  • Administrator
  • Non-Register lid
  • Berichten: 10.023
  • Geslacht: Man
  • Jaap Peters
    • www.steilheck.nl
Re: Wie is Ian
« Reactie #210 Gepost op: zo, 03 okt 2010, 22:57:26 »
Vind die lampen niet eens zo misstaan. 't zijn d'r in iedergeval gewoon 2, en ' zeitgenoss ', net als de spatflapperts en de mega antenne.

Wat hangt er nou verder nog onder je voorbumpert? Soms een stekker voor de voorverwarming? ( Waeco / Defa? )Verloopsnoer d'r ook bij?
Mijn wagenpark Fix what ain't broken

Offline Ian_C

  • Non-Register lid
  • Berichten: 695
  • Geslacht: Man
Re: Wie is Ian
« Reactie #211 Gepost op: ma, 04 okt 2010, 14:20:12 »
Vind die lampen niet eens zo misstaan. 't zijn d'r in iedergeval gewoon 2, en ' zeitgenoss ', net als de spatflapperts en de mega antenne.

Wat hangt er nou verder nog onder je voorbumpert? Soms een stekker voor de voorverwarming? ( Waeco / Defa? )Verloopsnoer d'r ook bij?

Jup, en heb het snoer er ook nog bij.  -thumbsup- Binnenin zit ook een stopcontact. :P

En de lampen vind ik ook niet echt mis, vandaar dat ze er nog opzitten. :D
"Sorry Ian_C, je bent geband van het plaatsen van berichten of het versturen van Persoonlijke Bericthen op dit forum.
Verwijderen van eigen berichten "


Waarom? Kom ik na een paar weken eens kijken en opeens dit zonder verklaring? o_O

Offline patrick86c

  • L86C-0031
  • Register lid 2017
  • Non-Register lid
  • Berichten: 10.894
  • Geslacht: Man
Re: Wie is Ian
« Reactie #212 Gepost op: ma, 04 okt 2010, 17:47:17 »
jaap gaat jaloers worden op jou ian,hij wilt ook wel graag zo'n stekker. :)
XZ-88-RR VW Polo 2 coupe de “rooie rakker”.  
HB-LZ-74 VW Polo 2f coupe
XX-37-HR VW Polo 2

Offline Ian_C

  • Non-Register lid
  • Berichten: 695
  • Geslacht: Man
Re: Wie is Ian
« Reactie #213 Gepost op: ma, 04 okt 2010, 23:18:53 »
jaap gaat jaloers worden op jou ian,hij wilt ook wel graag zo'n stekker. :)

Is het zo koud dan in het Noorden daar? -nana-
"Sorry Ian_C, je bent geband van het plaatsen van berichten of het versturen van Persoonlijke Bericthen op dit forum.
Verwijderen van eigen berichten "


Waarom? Kom ik na een paar weken eens kijken en opeens dit zonder verklaring? o_O

Offline The_Maxx

  • Non-Register lid
  • Berichten: 5.515
  • Geslacht: Man
  • Rutger V.
Re: Wie is Ian
« Reactie #214 Gepost op: di, 05 okt 2010, 22:55:04 »
jij zocht toch nog een hoedenplank voor je polo 1? Ik heb net op internet wat gevonden, wel uit engeland en wellicht is er nog wat aan de prijs te doen: http://z3.invisionfree.com/Mk1_Polo_Club/index.php?showtopic=2638

Offline Bas

  • L86C-0051
  • Non-Register lid
  • Berichten: 3.388
  • Geslacht: Man
  • Bas Kamminga
Re: Wie is Ian
« Reactie #215 Gepost op: di, 05 okt 2010, 22:58:11 »
jij zocht toch nog een hoedenplank voor je polo 1? Ik heb net op internet wat gevonden, wel uit engeland en wellicht is er nog wat aan de prijs te doen: http://z3.invisionfree.com/Mk1_Polo_Club/index.php?showtopic=2638

Jorp heeft er ook nog 1 te koop voor een tientje, lijkt me wat makkelijker -thumbsup-

Offline Ian_C

  • Non-Register lid
  • Berichten: 695
  • Geslacht: Man
Re: Wie is Ian
« Reactie #216 Gepost op: di, 05 okt 2010, 23:07:17 »
En die uit Engeland is ook een stuk uit zie ik. :(
"Sorry Ian_C, je bent geband van het plaatsen van berichten of het versturen van Persoonlijke Bericthen op dit forum.
Verwijderen van eigen berichten "


Waarom? Kom ik na een paar weken eens kijken en opeens dit zonder verklaring? o_O

Offline Ian_C

  • Non-Register lid
  • Berichten: 695
  • Geslacht: Man
Re: Wie is Ian
« Reactie #217 Gepost op: vr, 08 okt 2010, 12:40:27 »
Even kleine 2F update. Deze week m'n staal verkocht en Golf 2 staal en heldere achterlichten in ruil gekregen.








Niet zo'n fan van deze soort Golf 2 staal en heldere achterlichten maarja, anders had ik 2 verschillende soorten velgen eronder en ze zijn leuk gespoten, en de achterlichten heb ik er even voor de fun opgeschroefd om te zien hoe het staat op de mijne. :D (gaan wellicht weer in de verkoop)
"Sorry Ian_C, je bent geband van het plaatsen van berichten of het versturen van Persoonlijke Bericthen op dit forum.
Verwijderen van eigen berichten "


Waarom? Kom ik na een paar weken eens kijken en opeens dit zonder verklaring? o_O

Offline Ian_C

  • Non-Register lid
  • Berichten: 695
  • Geslacht: Man
Re: Wie is Ian
« Reactie #218 Gepost op: zo, 10 okt 2010, 16:47:11 »
Mini shootje gedaan, wat staat hij toch hoog op zijn poten he.  -uitlachen- CrossPolo style.  -sturen-












Oja, en ook nog een Selecta schetsje van de gele, verlaagd en met Martijn's Atiwe's.  -klus-

"Sorry Ian_C, je bent geband van het plaatsen van berichten of het versturen van Persoonlijke Bericthen op dit forum.
Verwijderen van eigen berichten "


Waarom? Kom ik na een paar weken eens kijken en opeens dit zonder verklaring? o_O

Offline Gekke Gerrit

  • L86C-0070
  • Register lid 2017
  • Non-Register lid
  • Berichten: 17.529
  • Geslacht: Man
  • Geert
Re: Wie is Ian
« Reactie #219 Gepost op: di, 12 okt 2010, 23:05:44 »
Bedenk goed, wat je met je laatste Polo doet!

Offline Ian_C

  • Non-Register lid
  • Berichten: 695
  • Geslacht: Man
Re: Wie is Ian
« Reactie #220 Gepost op: wo, 13 okt 2010, 11:19:21 »
Niet zat maar het gedoe er rond wel (apelandje met al hun regeltjes), even de post van Volksforum kopiëren.  -nana-

hij kan niet binnen staan dus vind het wat zonde. :(  Dan heb ik liever dat hij naar een andere liefhebber gaat die hem beter kan verzorgen. En wilde er nog mee naar een meeting zondag, maar die fuckers bij de Dienst Inschrijving Voertuigen zeggen dat ik die papieren eerst nog naar Brussel moet sturen omdat de naam dat op het inschrijvingsbewijs staat, dat langs de douane is, anders is dan mijn naam, dat op mijn inschrijvingsbewijs staat dat ik aan de keuring en verzekering getoond heb... dus heb ik nog altijd geen nummerplaten.  -dots-


Had tevens al een bod van iemand; ruilen met een Kever van '69, met opleg van zijn kant. Maar voorlopig afgewezen omdat ik dan weer met hetzelfde verhaal zit, en ik Kevers wat duur vind voor dagelijks gebruik (als er een auto bij komt is het één voor dagelijks gebruik met 5-bak, vb Golf 2 of Mercedes W124, liefst ouder dan 25 of bijna 25 ivm taksen.
« Laatst bewerkt op: wo, 13 okt 2010, 11:21:19 door Ian_C »
"Sorry Ian_C, je bent geband van het plaatsen van berichten of het versturen van Persoonlijke Bericthen op dit forum.
Verwijderen van eigen berichten "


Waarom? Kom ik na een paar weken eens kijken en opeens dit zonder verklaring? o_O

Offline Polo2F

  • Non-Register lid
  • Berichten: 394
  • Geslacht: Man
  • Jacco
Re: Wie is Ian
« Reactie #221 Gepost op: wo, 13 okt 2010, 13:41:34 »
jammer! van de 1 , maja je hebt de jetta dan nog

vind die 2f ook een beetje een dalende lijn worden  -dunno- zwart scherm, lelijke wielen(ja die grijze stalen waren mooier) lelijke achterlichten  -boehoe-

Offline Ian_C

  • Non-Register lid
  • Berichten: 695
  • Geslacht: Man
Re: Wie is Ian
« Reactie #222 Gepost op: wo, 13 okt 2010, 21:39:14 »
jammer! van de 1 , maja je hebt de jetta dan nog

vind die 2f ook een beetje een dalende lijn worden  -dunno- zwart scherm, lelijke wielen(ja die grijze stalen waren mooier) lelijke achterlichten  -boehoe-

Ja, maar de 2F is 't minst van m'n zorgen nu. Alle aandacht gaat naar de Jetta. En die wielen en lichten waren voor als ik hem zou verkopen, maar aangezien m'n zus ermee zal rijden... Zal de donkere G40 achterlichten dan terug steken, en een setje 14" ATS Cup look-a-likes eronder pleuren (ga zaterdag om 4 gratis 14" winterbanden dusja :D). Die velgen (die ik ook lelijk vind trouwens), en achterlichten (die ik nog mee vind vallen, vallen goed op in 't donker!) ga ik ook in de verkoop gooien denk ik, of lichten bewaren voor als de Polo ooit te koop komt.
"Sorry Ian_C, je bent geband van het plaatsen van berichten of het versturen van Persoonlijke Bericthen op dit forum.
Verwijderen van eigen berichten "


Waarom? Kom ik na een paar weken eens kijken en opeens dit zonder verklaring? o_O

Offline eillienroc

  • Non-Register lid
  • Berichten: 136
  • Geslacht: Man
Re: Wie is Ian
« Reactie #223 Gepost op: do, 14 okt 2010, 12:12:12 »
het zijn allemaal 1 voor 1 mooie stukken, en ik denken dat ik u ken.
gebt nog bij mij in klas gezeten in NMCT?

ist waar?

Offline Ian_C

  • Non-Register lid
  • Berichten: 695
  • Geslacht: Man
Re: Wie is Ian
« Reactie #224 Gepost op: do, 14 okt 2010, 17:17:44 »
het zijn allemaal 1 voor 1 mooie stukken, en ik denken dat ik u ken.
gebt nog bij mij in klas gezeten in NMCT?

ist waar?

Eh, wat? Wie ben je?  -dunno- -nana- Ja, heb nog NMCT gedaan idd, maar wie ben je? :p Doe je nog altijd NMCT? Iemand die bij mij zit in de les autocarrosserie doet ook zijn 1e jaar NMCT, heb hem veel succes gewenst. :D


Over de Polo 1.. mijn moeder zegt dat als ik die weg doe, ik dan wel geen andere auto meer mag bijkopen.  -boehoe- Daar gaat mijn 'nieuwe daily kopen zodat ik de Jetta wat kan sparen' plan. D:
"Sorry Ian_C, je bent geband van het plaatsen van berichten of het versturen van Persoonlijke Bericthen op dit forum.
Verwijderen van eigen berichten "


Waarom? Kom ik na een paar weken eens kijken en opeens dit zonder verklaring? o_O