Dag iedereen...
Allereerst wilde ik allen (en de Polo's
) de beste wensen, wensen!
Weet niet of dit de juiste manier is om mij voor te stellen, dus hou ik het ff kort
...
Sinds 1998 helemaal verknocht
aan een van de mooiste en doordachte vierwielers welke op dit aardkloot rondrijden
Mijn eerste was een coupe 1.3 uit juli/1990, type Jeton! Helaas vorig jaar met veel tranen en een brok in mij keel (letterlijk) afscheid moeten nemen. Nu achteraf had ik dit nooit moeten doen, daar ik sinds een maand Het Register op het net heb gevonden
! Enfin, de volgende werd een 2f Steilheck, vermoedelijk NZ-motor (ben reeds binnen een maand een hoop wijzer dan in die 9 jaren...
)...
Deze was niet zo goed onderhouden als de eerste ... maar starten en gaan was een regel
dan een uitzondering.... Tot voor kort....
.... Ik kwam gister stil te staan midden in de Coentunnel.... en heb ff alle kleuren van de regenboog uit mijn achterste gescheten
.... IM-kraan was snel en naar een veilige haven gezet... aldaar ANWB dude
opgewacht! ANWB dude aan de slag en zei dat benzinefilter vervangen moest worden Euhhhh
!
Weet iemand (vast en zeker met zoveel knowledge hier in huis
) hoe ik dat moet doen? Die dude van de ANWB (overigens zeer behulpzaam) zei dat ik dat makkelijk zelf kon doen. En waar moet ik rekening houden tijdens het vervangen en zo?
Mijn dank grenst alvast aan hondsdolheid.....
greetz
ps: is het toch een giga verhaal geworden....