Auteur Topic: Project [ PS-78-NH ] Polo C Steilheck '86  (gelezen 72985 keer)

Offline Der Ghopmeister

  • L86C-0105
  • Non-Register lid
  • Berichten: 13.529
  • Geslacht: Man
  • Arjan Sportel
    • The Polo 86(c) Fanpage
Re: Project [ PS-78-NH ] Polo C Steilheck '86 - Solex c40 ADDHE carbs
« Reactie #570 Gepost op: do, 11 jun 2009, 21:18:52 »

 :D

Offline Gekke Gerrit

  • L86C-0070
  • Register lid 2017
  • Non-Register lid
  • Berichten: 17.529
  • Geslacht: Man
  • Geert
Re: Project [ PS-78-NH ] Polo C Steilheck '86 - Solex c40 ADDHE carbs
« Reactie #571 Gepost op: vr, 12 jun 2009, 01:00:58 »
Damn! Ik had je nog willen vragen om 'm in te scannen voordat je 'm opplakte... -wanker- Vergeten...
Bedenk goed, wat je met je laatste Polo doet!

Offline Der Ghopmeister

  • L86C-0105
  • Non-Register lid
  • Berichten: 13.529
  • Geslacht: Man
  • Arjan Sportel
    • The Polo 86(c) Fanpage
Re: Project [ PS-78-NH ] Polo C Steilheck '86 - Solex c40 ADDHE carbs
« Reactie #572 Gepost op: vr, 12 jun 2009, 07:16:00 »
Damn! Ik had je nog willen vragen om 'm in te scannen voordat je 'm opplakte... -wanker- Vergeten...

Voor 5,- bestel je der toch gewoon 1  ;) hij heeft er meerdere namelijk

Offline Der Ghopmeister

  • L86C-0105
  • Non-Register lid
  • Berichten: 13.529
  • Geslacht: Man
  • Arjan Sportel
    • The Polo 86(c) Fanpage

Offline Dennis

  • L86C-0024
  • Administrator
  • Non-Register lid
  • Berichten: 11.718
  • Geslacht: Man
  • Dennis Eggen
    • Polo 86(c) Register
Re: Project [ PS-78-NH ] Polo C Steilheck '86 - Solex c40 ADDHE carbs
« Reactie #574 Gepost op: zo, 14 jun 2009, 18:18:31 »
Komt ook nog eens uit de buurt  :)

Offline Der Ghopmeister

  • L86C-0105
  • Non-Register lid
  • Berichten: 13.529
  • Geslacht: Man
  • Arjan Sportel
    • The Polo 86(c) Fanpage
Re: Project [ PS-78-NH ] Polo C Steilheck '86 - Solex c40 ADDHE carbs
« Reactie #575 Gepost op: zo, 14 jun 2009, 20:49:51 »
haha jupz maar die heb ik niet gekocht heb nu een eind 70´s Dandy Designer  :D met een onbeladen gewicht van 395kg dus een eitje voor de polo om mee te slepen!

Offline Der Ghopmeister

  • L86C-0105
  • Non-Register lid
  • Berichten: 13.529
  • Geslacht: Man
  • Arjan Sportel
    • The Polo 86(c) Fanpage
Re: Project [ PS-78-NH ] Polo C Steilheck '86 - Solex c40 ADDHE carbs
« Reactie #576 Gepost op: do, 25 jun 2009, 21:11:15 »
Vandaag maar even op kosten van de gemeente hoogeveen de banden opnieuw laten balanceren en nieuwe toplagers en wiellagers rond om besteld.......

Stelletje mongolen vonden het nodig om op een 70km weg een weg gezakte padden oversteek plaats (ja lach niet -gert- dat is dus een tunneltje met daarover heen een rooster waarover de auto´s rijden kunnen zodat de padden/kikkers daar veilig naar de andere kant van de weg kunnen -gert-) op nieuw te bestraten en dus ophogen naar een bult van meer dan 30cm hoog en 50cm lang over de volle breedte van de weg! Zonder er borden oid bij te zetten zodat ik er met 70km/h over reed met als gevolg dat de hele auto los kwam van de grond en aan de slinger ging toen ik weer neer kwam! Gelukkig kon ik m op de weg houden maar dat ging niet van harte! Was samen met de baas ff wat onderdelen ophalen geweest voor de bus van de zaak aangezien die niet te lang stil kan staan ivm werk en zelfs die was het niet opgevallen! Die keek me echt zo aan van waar rijd jij nou in godsnaam overheen........ Maar na die klapper de auto aan de kant gezet omdat ik het ergste vreeste voor de carterpan... Gelukkig was die nog heel! dus verder de boel maar even na gelopen en we konden zo ff niks (ernstigs) ontdekken dus maar weer ingestapt en verder gereden maar in de 1e meters hoorde ik de beide voorlagers meteen al! :( die ik dus voor een maand of 4 a 5 geleden vervangen had -wtf- en tijdens het insturen van een rotonde hoorde ik een ander vreemd geluid wat niet ff snel te achterhalen viel dus op de zaak aangekomen maar ff de kap open getrokken en daar zag ik even later dat de toplagers gescheurd waren......

Meteen de gemeente hoogeveen gebeld en die hebben me doorverbonden met de man die over wegenbeheer gaat! ik het verhaal uit gelegt en erbij gezegt dat het gewoon helemaal nergens op slaat dat ze dat zo hoog op gestraat hebben! Die man begreep me meteen en vertelde dat hij net er voor gesproken had met nog iemand die daar ook wat op stuk gereden had en dat hij er nu meteen zelf ging kijken wat er precies mis gegaan was en er eventueel gelijk waarschuwings borden te laten plaatsen! En hij zou mij daarom na een uur terug bellen om te kijken hoe verder. En dat deed hij wonderbaarlijk genoeg ook nog  -thumbsup- Wat ik dus niet verwacht had eigenlijk  :D Maar goed hij vertelde mij dat het idd nogal onozel gedaan was en dat ik de factuur van de onderdelen en eventuele montage kosten van een garage naar hem persoonlijk kon opsturen en dat het volledig betaald ging worden! Daar had ik eigenlijk ook niet op gerekend maar ga ik dus zeker wel doen! Moeten ze de boel maar in 1 keer goed doen of er meteen borden bij zetten zodat het opvalt dat er een bult in de weg zit. Maar goed ik heb meteen de onderdelen besteld en die zijn morgen binnen! Dus ik heb eerst weer eens wat te doen  -klus-

Op de terug weg naar huis zag ik dat hij er idd borden had laten plaatsen met pas op slecht wegdek en een 30km/h zone der van gemaakt had! Dus dat viel mij ook weer erg mee en dat hij idd een man van zijn woord is! Dus het kan wel  :D

Offline PoloDennis

  • L86C-0104
  • Non-Register lid
  • Berichten: 1.007
  • Geslacht: Man
  • Dennis Volkerink
Re: Project [ PS-78-NH ] Polo C Steilheck '86 - Solex c40 ADDHE carbs
« Reactie #577 Gepost op: do, 25 jun 2009, 21:46:17 »
Een geluk bij een ongeluk dat je zo iemand treft, ze kunnen het je anders heel moeilijk maken.
Pimp my Polo

Offline Jaap van der Vegte

  • L86C-0118
  • Non-Register lid
  • Berichten: 4.800
  • Geslacht: Man
  • Kabouter
Re: Project [ PS-78-NH ] Polo C Steilheck '86 - Solex c40 ADDHE carbs
« Reactie #578 Gepost op: do, 25 jun 2009, 22:26:28 »
Wel minder man...hopen dat er later geen verborgen gebreken aan het licht komen...maar gelukkig betaald de gemaante het!
Plat op z'n bek met een paar dikke wielen eronder ziet alles er goed uit

Offline Steilheck

  • L86C-0113
  • Register lid 2017
  • Non-Register lid
  • Berichten: 11.618
  • Geslacht: Man
  • Luc ( erkend zwetser )
Re: Project [ PS-78-NH ] Polo C Steilheck '86 - Solex c40 ADDHE carbs
« Reactie #579 Gepost op: vr, 26 jun 2009, 01:17:35 »
Eindelijk goed bestede belasting centen ! Aan de nieuwe lagers enzo dan  :D
Dit is een voorbeeld van een 1-regel onderschrift

Offline Merijn

  • L86C-0121
  • Register lid 2017
  • Non-Register lid
  • Berichten: 1.925
  • Geslacht: Man
  • Merijn
Re: Project [ PS-78-NH ] Polo C Steilheck '86 - Solex c40 ADDHE carbs
« Reactie #580 Gepost op: vr, 26 jun 2009, 08:20:51 »
 -wtf- Maar toch netjes als ze de reparatie betalen.
Wel fotootje gemaakt van de situatie zonder borden? Je zult niet de eerste zijn waar ze achteraf toch niks betalen.. "Ja, maar er staan toch borden bij?! Bewijs maar dat dat toen niet zo was..."

Offline martijn

  • Non-Register lid
  • Berichten: 7.507
  • Geslacht: Man
Re: Project [ PS-78-NH ] Polo C Steilheck '86 - Solex c40 ADDHE carbs
« Reactie #581 Gepost op: vr, 26 jun 2009, 08:41:25 »
@Arjan,

de montagekosten niet vergeten -thumbsup- Ik was er zelf mee naar een garage gereden en had het laten doen, maar op deze manier kan je er nog een klein beetje aan over houden.

Blijft kut, hoop idd dat je carrosserie geen monsterlijke klap gehad heeft. Dak is niet geknikt/a-stijl is ook nog in orde? Als je een dakje hebt willen ze daar wel eens lichtjes knikken.
Polo 1.3C steilheck `witte schicht`1983

Offline Der Ghopmeister

  • L86C-0105
  • Non-Register lid
  • Berichten: 13.529
  • Geslacht: Man
  • Arjan Sportel
    • The Polo 86(c) Fanpage
Re: Project [ PS-78-NH ] Polo C Steilheck '86 - Solex c40 ADDHE carbs
« Reactie #582 Gepost op: vr, 26 jun 2009, 09:00:07 »
-wtf- Maar toch netjes als ze de reparatie betalen.
Wel fotootje gemaakt van de situatie zonder borden? Je zult niet de eerste zijn waar ze achteraf toch niks betalen.. "Ja, maar er staan toch borden bij?! Bewijs maar dat dat toen niet zo was..."

 -ja- Heb altijd de pda van t werk mee aangezien wij van iedere ruitschade foto's maken voor de verzekering! Dus heb meteen foto's gemaakt van de situatie zonder enige vorm van waarschuwing waarop tijd en datum vermeld staan.

Offline Der Ghopmeister

  • L86C-0105
  • Non-Register lid
  • Berichten: 13.529
  • Geslacht: Man
  • Arjan Sportel
    • The Polo 86(c) Fanpage
Re: Project [ PS-78-NH ] Polo C Steilheck '86 - Solex c40 ADDHE carbs
« Reactie #583 Gepost op: vr, 26 jun 2009, 09:13:51 »
@Arjan,

de montagekosten niet vergeten -thumbsup- Ik was er zelf mee naar een garage gereden en had het laten doen, maar op deze manier kan je er nog een klein beetje aan over houden.

Blijft kut, hoop idd dat je carrosserie geen monsterlijke klap gehad heeft. Dak is niet geknikt/a-stijl is ook nog in orde? Als je een dakje hebt willen ze daar wel eens lichtjes knikken.

Heb er gelukkig geen dakje inzitten ;) En ben gisteravond met een lamp onder de polo door gegaan en door de motorruimte en heb verder nog niks kunnen ontdekken! 
Heb tegen die kerel van wegenbeheer al gezegt dat ik niet wil zeggen dat die onderdelen perse door die klapper stuk zijn gegaan maar dat dit wel de genade slag was, en dat ik er al vrede mee heb als ik de onderdelen betaald heb!

Aangezien hij ook heel makkelijk was daarin hoef ik niet perse het onderste uit de kan te hebben ;) Maar mocht van hem als nog de rekening van eventuele montage kosten opsturen.

En moest toch de achter remmerij vervangen dus dan pak ik die 2 lagertjes en toplagers zo ff mee zo heel veel meer werk is dat nou ook weer niet! Waar ik wel een beetje de pleuris in heb is dat ik de voorlagers alweer kan vervangen na 5 maand.....

Offline martijn

  • Non-Register lid
  • Berichten: 7.507
  • Geslacht: Man
Re: Project [ PS-78-NH ] Polo C Steilheck '86 - Solex c40 ADDHE carbs
« Reactie #584 Gepost op: vr, 26 jun 2009, 09:19:33 »
ja, is ook wel weer zo.. Aan de andere kant kan het die ambtenaar helemaal niets schelen of hij nou 50,- of 400,- moet betalen. Hoe aardig hij ook is, het blijft hun fout. Stel dat je de macht over het stuur verloren was en tegen een boom tot stilstand was gekomen.. -wanker-, dan hadden ze bij de gemeente Hoogeveen een groter probleem gehad.

Voorwiellagers blijft een klotenklus, ik moet er binnenkort ook aan geloven -boehoe- Ik geloof dat ik een 2e setje veerpoten ga opbouwen, dan kan ik die met de nieuwe lagers direct op de auto knallen.

Een pluspunt; je kan straks 5maanden langer met je voorwiellagers tuffen én de achterzijde is ook weer tiptop :).
Polo 1.3C steilheck `witte schicht`1983