Treffen / Meetings > Verslagen

Lazy Sunday 25-10-2015

(1/3) > >>

arno83:
Een beetje laat maar ik ben vanavond mezelf weer eens aan het bezig houden met het forum. Lang geleden en wat was dat tof toen het nog altijd zo druk online was.
Dus maar eens rond neuzen tussen alle topics en ik kom mijn eigen topic tegen van Lazy Sunday waar nooit een verslag van is geweest.....

Dit omdat het zo ruk was??? nee dat denk ik niet, vooral omdat het kleinschalig was.
Het was leuk met een goede sfeer alleen een wat te vroeg vertrekkend publiek maar toch had het iets...

En dit is een beetje het idee wat ik heb nadat ik met het polo treffen stop.. Helemaal stoppen doe ik niet maar ik wil iets kleiners met de gezellige flapdrollen club van het forum. Toch 1 keer in het jaar terug laten komen maar dus kleiner en misschien wel gezelliger.

Hoe ziet dat er dan uit???? Ja, dan kom je terug bij Lazy Sunday want dan zal het kleine aftreksel van het Polo treffen daar iets van weg hebben.

En dat zag er dus zo uit.













 -thumbsup-

Gekke Gerrit:
Ziet er lekker gemoedelijk uit, Arno.  -thumbsup-
Fraaie foto's ook! En wie kan er in de afgelopen 25 jaar zeggen dat hij een meeting heeft georganiseerd waar de VW Derby vet in de meerderheid was?! :D

arno83:
Ja inderdaad en niet zomaar de eerste de beste derbys die je op iedere hoek van de straat ziet   -naughty-

mk1-madness:
Gaaf spul idd

Merijn:
 -thumbsup-

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

Naar de volledige versie