Daar ik commentaar heb gekregen in een ander topic over het feit dat ik niet actief genoeg ben, hierbij dan een kleine update.
De kop, de carbs en de inlaatpakking zijn naar de spruitstukmaker gebracht.
Na overleg met BoggBrothers in Engeland 4 x 165 hoofdsproeier gekocht bij een Honda boer (zie
http://www.boggbros.co.uk).
Het uitlaatspruitstuk (dat ervan verdacht wordt van Sorg te zijn) gaat binnenkort zijn weg vinden van Joscha in de Heimat naar de spruitstukbouwer.
De spruitstukbouwer gaat dan de boel aan de in- en aan de uitlaatkant pas maken zodat er een goede flow is.
Zodra dit klaar is breng ik alles naar Joscha toe en wordt de kop met ongeveer 1,85 mm gevlakt met het doel de compressieverhouding rond de 1:10,5 te krijgen.
Daarna wordt de kop op de ABU gezet door Joscha.
Doel is een originele luchtfilterkast van eoa Polo rechts voorin koude lucht naar de (nog te maken) luchtkast aan de carbs (van een Honda CBR600 op Ebay gescored) te laten aansluiten.
Daarna inrijden en bij Tovami langs voor het fijnafstellen / synchroniseren van de carbs.
Daarna moet de boel "Denemarken klaar" zijn.
Mij benieuwen of ik het ga halen want ik ben natuurlijk van andere mensen afhankelijk: momenteel kan ik alleen wachten want ik heb alle onderdelen al geregeld.
Groet, Jan.