@ all: vriendelijk dank voor de bijval. Dat helpt wel in de Polodip.
Zit nu een collega af te persen dat ik zijn auto met trekhaak mee krijg om voor die auto ambulance te zetten en dan (vriendelijk dank aan Serge) de auto naar Ede te rijden.
Dan kan Serge ermee spelen tot hij er ook gek van wordt, dan kunnen we meteen een soort 86c therapie praatgroep oprichten voor ontspoorde projecten...
Wat moet er dus gebeuren? In princiepe is alles in orde, afgezien van de oliedruk en de carburatie.
Oliedruk:
Gaat voorlopig even niets mee gebeuren want dat is motorblok gerelateerd en heeft nu dus even geen zin omdat de motor niet eens goed draait.
De druk is rijdbaar en aan de lage kant. Geen acuut probleem op dit moment.
Terugbouwen van de oliekoeler tussenring na proefrit zodra de carburatie is opgelost.
Deze was even verwijderd om te zien of dit invloed had op de oliedruk.
Carburatie:
Zorgen dat de carbs de juiste benzine hoeveelheid en de juiste benzinedruk aangeboden krijgen zodat ze niet meer overlopen.
Als ze niet meer overlopen stationair afregelen.
CO voor alle 4 de carbs gelijk zetten (twee van de vier carbs staan goed en kunnen dus als referentie dienen).
Synchroniseren van alle 4 de carbs (vlinderkleppen verhaal) zodra er een normale stationair situatie behaald is.
Het zou mij niet verbazen wanneer het benzinedruk verhaal is opgelost zodra de carbs er even afgehaald worden en alles doorgeblazen wordt.
Mogelijk nog een vlotternaaldje en wat pakkingkjes en dan is het denk ik opgelost.
Oubliette:
Zodra bovenstaande geregeld is gaat de Polo voorlopig de oubliette in want dit kost mij allemaal teveel tijd en energie tegenover te weinig lol.
Groet, Jan.