idd.. Ik heb ook een tijdje te rijk gereden met de multicarbs (verzuipen op langere stukken..) en heb daardoor een wat hogere carterdruk gehad. Blijkbaar ook door klevende zuigerveren.
Na een tijdje rijden op de orri carb en Serge's methode (optrekken, afzakken, optrekken, afzakken) leverde het verdwijnen van de hoge carterdruk op!
Dus Jean;
Ik zeg ook; Pak het polootje er eens lekker bij (haal hem aub met de trein op) en rij heerlijk rustig tuffend naar huis. Hou de oliedruk in de gaten, olietemp in de gaten en laat het polootje je eens overtuigen dat het ook allemaal wel eens goed gaat
Zo te horen heeft Mr. Hyde de auto weer opgekalefaterd en Dr. Jeckyll verdreven uit je rode duivel (wat een zin
)
Je hebt ook zoveel verschillende dingen geprobeerd met deze auto, nu mag het wel eens goed gaan. Na een tijdje tuffen gewoon de auto weer eens op een dyno zetten en kijken of je de doelstellingen gehaald hebt.
Zoals Peter R. de Vries altijd roept; houd je hoofd koel