Auteur Topic: Project [ XT-TZ-70 ] POLO 2 Coupe  (gelezen 49443 keer)

Offline Der Ghopmeister

  • L86C-0105
  • Non-Register lid
  • Berichten: 13.529
  • Geslacht: Man
  • Arjan Sportel
    • The Polo 86(c) Fanpage
Re: Project [ XT-TZ-70 ] POLO 2 Coupe
« Reactie #435 Gepost op: zo, 20 jun 2010, 08:30:45 »
en anders www.meerlomotorsloperij.nl in de krim ook wel ;)

Offline BestwelBouke

  • Non-Register lid
  • Berichten: 444
  • Geslacht: Man
  • Bouke Jonker
Re: Project [ XT-TZ-70 ] POLO 2 Coupe
« Reactie #436 Gepost op: zo, 20 jun 2010, 22:58:28 »
ben op het moment hoogstbiedende op een complete set op ebay. staat nu op 35,50 eens zien wat er uit komt -naughty-
Ge zeit precies 180° gedraaid in u doen en denken.

Offline BestwelBouke

  • Non-Register lid
  • Berichten: 444
  • Geslacht: Man
  • Bouke Jonker
Re: Project [ XT-TZ-70 ] POLO 2 Coupe
« Reactie #437 Gepost op: wo, 23 jun 2010, 17:20:43 »
woehoe veiling op ebay gewonnen 51,50 voor de complete set carbs lang niet slecht dacht ik zo -klappen-
Ge zeit precies 180° gedraaid in u doen en denken.

Offline Sjon

  • L86C-0041
  • Register lid 2017
  • Non-Register lid
  • Berichten: 15.896
  • Geslacht: Man
  • www.type86c.nl
    • VW Polo Type 86 & 86c
Re: Project [ XT-TZ-70 ] POLO 2 Coupe
« Reactie #438 Gepost op: wo, 23 jun 2010, 17:32:35 »
36mm?
eBay-veilingen die doordeweeks aflopen, liefst overdag, is wel vaker lekker goedkoop. -thumbsup-

Offline JTG

  • L86C-0152
  • Non-Register lid
  • Berichten: 5.396
  • Geslacht: Man
  • Theunis Geertsma
Re: Project [ XT-TZ-70 ] POLO 2 Coupe
« Reactie #439 Gepost op: wo, 23 jun 2010, 17:33:43 »
 -thumbsup-  -foto- -dunno-
vw,vw,vw,mercedes en seat

Offline BestwelBouke

  • Non-Register lid
  • Berichten: 444
  • Geslacht: Man
  • Bouke Jonker
Re: Project [ XT-TZ-70 ] POLO 2 Coupe
« Reactie #440 Gepost op: wo, 23 jun 2010, 17:37:42 »
36mm?
eBay-veilingen die doordeweeks aflopen, liefst overdag, is wel vaker lekker goedkoop. -thumbsup-

nope 38mm zelfde carbs als dat er op zaten van nen fzr 1000 dus ik zou ook gewwoon even de membraantjes over kunnen zetten. dat moet ik nog even kijken hangt van de staat van beide sets af denk ik. maar het blijft zo wel lekker plug and play en dat is wel lekker op een daily -thumbsup- plus dat je meteen barst van de reserve onderdelen -thumbsup- fotos heb ik nog niet ik heb net pas geld overgemaakt
Ge zeit precies 180° gedraaid in u doen en denken.

Offline BestwelBouke

  • Non-Register lid
  • Berichten: 444
  • Geslacht: Man
  • Bouke Jonker
Re: Project [ XT-TZ-70 ] POLO 2 Coupe
« Reactie #441 Gepost op: wo, 30 jun 2010, 23:09:39 »
heb andere carbs binnen even een membraantje over gezet is wel beter maar nog niet top. morgen weer even opnieuw de klokken erop zetten. en de gasnaalden een stukje omlaag. heeft er toevallig iemand een handigheidje om die membraantjes op hun plaats te houden? het afsluitrubber blijft niet lekker in die pasrand zitten, heb net best lang zitten pielen om ze knap op hum plek te houden -gert-
Ge zeit precies 180° gedraaid in u doen en denken.

Offline Serge

  • L86C-0001
  • Non-Register lid
  • Berichten: 17.758
  • Geslacht: Man
  • der doctor
Re: Project [ XT-TZ-70 ] POLO 2 Coupe
« Reactie #442 Gepost op: wo, 30 jun 2010, 23:43:12 »
met gasnaaldhoogte spelen is een noodgreep
je hebt laagvliegers en modelvliegers .

Offline BestwelBouke

  • Non-Register lid
  • Berichten: 444
  • Geslacht: Man
  • Bouke Jonker
Re: Project [ XT-TZ-70 ] POLO 2 Coupe
« Reactie #443 Gepost op: do, 01 jul 2010, 21:55:51 »
Vandaag weer aan de auto geweest snap er nu echt niets meer van. Dit is niet iets dat met een beetje schroeven opgelost kan worden. Dus net besloten auto moet even door brengen in de skuur. Deadline is toch zeker vag-fest! En mocht serge dit lezen, er bestaat een kans dat ik even contact met je opneem voor een kop.
Ge zeit precies 180° gedraaid in u doen en denken.

Offline Serge

  • L86C-0001
  • Non-Register lid
  • Berichten: 17.758
  • Geslacht: Man
  • der doctor
Re: Project [ XT-TZ-70 ] POLO 2 Coupe
« Reactie #444 Gepost op: do, 01 jul 2010, 22:06:55 »
is goe  -thumbsup-
je hebt laagvliegers en modelvliegers .

Offline BestwelBouke

  • Non-Register lid
  • Berichten: 444
  • Geslacht: Man
  • Bouke Jonker
Re: Project [ XT-TZ-70 ] POLO 2 Coupe
« Reactie #445 Gepost op: zo, 11 jul 2010, 18:44:42 »
hij doet het weer. nieuwe pakking ertussen want die was zo lek als een zeef, andere membraantjes in de carbs waren er 2 lek. en nu wel goed te synchroniseren morgen aaf even alles er weer af en bougies checken en gelijk het spruitstuk aanpassen zodat ik er wel een bougie sleutel tussen krijg want dit is ook niet echt handig.

verder rijd het wel leuk maar wil eigenlijk een goed bewerkte aee kop en een spaghetti spruitstuk. dan ook gelijk de uitlaat knap ophangen en een mengselmeter erin. dus als iemand nog een aee kopje hebt liggen roept u maar even.

meteen zit ik even te brainstormen over de rest van de auto binnenkort toch maar even de roller erbij pakken maar moet nog even denken over de kleur. maar ik denk dat het wel een blijvend polotje word rijd wel lekker. veeel beter dan die lompe golf 2 die ik hiervoor had :) en het dakraampje moet ik even naar kijken na die regen van gister ging ik een stukje rijden en als ik door de bocht reed kwamen er hele stralen naar binnen -gert-
Ge zeit precies 180° gedraaid in u doen en denken.

Offline Vinkees

  • L86C-0129
  • Non-Register lid
  • Berichten: 1.998
  • Geslacht: Man
  • Ronald Vinke
Re: Project [ XT-TZ-70 ] POLO 2 Coupe
« Reactie #446 Gepost op: wo, 14 jul 2010, 19:01:23 »
Dankraampje lekte bij mij alleen bij een beste regenbui en als de auto scheef stond.. en dan kwam het nog niet met stralen naar beneden?
Misschien beetje siliconen spray over de rubbers?  -dunno-.. (maar dat is weer oppassen geblazen, geloof dat de verf dan niet meer goed hecht..kan weer problemen opleveren als je de auto in de toekomst met de roller wilt gaan verven)

Ik vind het wel een beetje belabberd om te lezen dat die pakking die er tussen zat zo lek was als een mandje / dat je een set nieuwe carbies erop hebt (moeten?) zetten.. of dat het in ieder geval meer moeite kostte dan gehoopt.. was ik namelijk niet van op de hoogte  -hug-

In ieder geval wel fijn om te horen dat het autootje het nu weer doet!  -thumbsup-
Beter 10 Polo's op de oprit, dan 1 op de sloop..

Offline BestwelBouke

  • Non-Register lid
  • Berichten: 444
  • Geslacht: Man
  • Bouke Jonker
Re: Project [ XT-TZ-70 ] POLO 2 Coupe
« Reactie #447 Gepost op: wo, 14 jul 2010, 19:22:05 »
ik zit eigenlijk te denken aan een openair dakje dan ben ik ook in 1 klap van de lekkage af. mits ik dat dakje goed monteer natuurlijk  -thumbsup- en ja laatst was het ook een flinke regenbui. tja zo heb je nix zo heb je ineens 3 sets carbs en het ging om de membraanjes alleen ik heb nu gewoon 2 complete en 1 set voor onderdelen kan altijd wweer is handig zijn -thumbsup-

binnenkort eens kijken hoe laag ik kan gaan met de schroefset die op het moment alleen maar ligt te liggen -naughty-
Ge zeit precies 180° gedraaid in u doen en denken.

Offline BestwelBouke

  • Non-Register lid
  • Berichten: 444
  • Geslacht: Man
  • Bouke Jonker
Re: Project [ XT-TZ-70 ] POLO 2 Coupe
« Reactie #448 Gepost op: za, 17 jul 2010, 19:39:48 »
vandaag thermostaatje even gewisselt want die was ook gaar. temperatuur  blijft nou ook goed -thumbsup-
nu zit ik alleen nog met het probleem dat ik m'n bougies er niet uit kan halen met het spruitstuk erop.
 
Ge zeit precies 180° gedraaid in u doen en denken.

Offline BestwelBouke

  • Non-Register lid
  • Berichten: 444
  • Geslacht: Man
  • Bouke Jonker
Re: Project [ XT-TZ-70 ] POLO 2 Coupe
« Reactie #449 Gepost op: zo, 18 jul 2010, 21:17:47 »
en daar is het volgende probleem. ik heb nu al 2 keer de voorste baksteun kapoet -gert- t ziet er ook uit alsof motorblok en bak opzij getrokken worden -dunno- bij het rijden en dan vooral bij flink doorrijden hoor je hem klapperen. en dat ik vanochtend naar mivw wou rijden stuiterde al snel het rubber van de baksteun achter m'n auto aan -boehoe- zou het iets zijn met de andere motorsteunen waardoor de motor scheef gaat hangen? en heeft iemand anders dit weleens gehad?
Ge zeit precies 180° gedraaid in u doen en denken.