Laat een 1.4 nou net dezelfde pomp als een 1.6 hebben ......
Dat las ik eerder (in dit topic?) ook al eens; Ik weet in iedergeval zeker dat jij 't was Douwe. Is ie he-le-maal gelijk? (ivm draairichting). Zo ja, dan kan de druk-regulatie-dinges van een T3 d'r vast ook op: Werkt (i.t.t. een golf) met een stangenstelsel(tje) om de verrijking te regelen. En aangezien d'r niet zoveel plek is tussen pomp en schutbord...
Aan de andere kant: Aangezien de G-lader bij stationair al enorm staat te blazen, denk ik nog steeds geen druk-geregelde-brandstofverrijking nodig te hebben..
Een kijken of ik 1) bij ADES lang kan, maar 2) wil ik eerst zelf een freubelen.. Ach: als ik een EGT-meter uitspaar..
OF wacht: Damn: D'r zit nu nog een standaard poulie op.. en aangezien een diesel niet zoveel toeren draait als een benzine, kan er in de toekomst misschien een iets kleinere op.. Daarbij: de poelie die ik NU heb, is geleend van Arno: Ik moet dus zowieso nog een eigen poelie kopen. Als ie dan weer ietsje meer druk levert (zeg maar: standaard hoeveelheid) dan moet de brandstofopbrengst wéér iets omhoog...