Auteur Topic: polo 1 remschijven?  (gelezen 950 keer)

Offline mark2fpolo

  • L86C-0109
  • Non-Register lid
  • Berichten: 1.473
  • Geslacht: Man
polo 1 remschijven?
« Gepost op: zo, 11 jan 2009, 19:28:04 »
Ik denk dat polo 1 remschijven niet hetzelfde zijn als polo 2 remschijven.. kan dit kloppen?

Met het monteren van mijn voorpoten kwam ik erachter dat een polo 1 schijf verder over de naaf heen valt..

Maar als ik dan polo 2 schijven haal, kan ik die dan wel combineren met mijn polo 1 remklauwen?

Offline Koen

  • L86C-0012
  • Non-Register lid
  • Berichten: 2.153
  • Geslacht: Man
Re: polo 1 remschijven?
« Reactie #1 Gepost op: ma, 12 jan 2009, 07:33:36 »
Euh, nee.

Schijven zijn inderdaad anders qua offset, dus speciale schijven op je 1 (zitten ook op de 1e golfjes met schijven)
Zijn nog wel te bestellen, maar liggen meestal niet meer op de plank. Heb eventueel nog een setje over, maar die moet je dan wel even afdraaien ivm roest.
Naast diverse hobby's ben ik ook dol op liefhebberijen zoals o.a. vrijetijdsbestedingen en leuke din

Offline mark2fpolo

  • L86C-0109
  • Non-Register lid
  • Berichten: 1.473
  • Geslacht: Man
Re: polo 1 remschijven?
« Reactie #2 Gepost op: ma, 12 jan 2009, 10:24:35 »
ik heb een nieuwe set liggen incl blokken (thnx to dennis), en een set polo 2 poten mooi in de hamerite opgeknapt... Met het in elkaar zetten kwam ik er achter dat het niet ging werken...

En heb al gezien dat schijven van een polo 2 10mm dik zijn inplaats van 8mm :(

Heb er ff over nagedacht, maar ik ga nu maar gewoon mijn oude poten weer ff opbouwen en zie t z t wel dat ik een keer mijn remmerij wat ga vernieuwen...

Het eerste dompertje :( maar gelukkig zie je er niet heel veel van als het onder de wagen zit....