houdt er wel rekening mee dat een abu niet boven de 6800 rpm te laten werken . gezien de originel abu zuigers snel last hebben van kantelen en gauw gaan invreten boven die toerentallen . tip mijner zijds. de boring is 76,5 en de zuigers zijn origineel 76,14(nieuw) na een 70000km is dit al gauw 76,6 boring en zuiger diameter van 76,00 wat een verschil is van 0,6 mm , tevens hebben de abu zuigers geen geleide kam onder de zuiger .
mijn abu heb ik aex zuigers in geplaatst van 76,38 mm (maar dat had meer redenen ) wat heel goed kan in je abu is zuigers plaatsen van een aee motor die hebben een geleide kam van 5mm meer als de abu zuigers . tevens zul je dan de koppakking van een aee moeten nemen . abu is klingerit van 1,3 mm (zuigers abu liggen 1mm boven het onderblok) die van de aee is 0,6 staal gelaagd (zuigers steken een 0,3 mm boven het blok uit)
hiermee win je dus 2 dingen compressie (van 9,3 op 1 ga je naar 9,8 op 1) en zuigers die niet zo snel kantelen .
tuurlijk kun je meer compressie winnen dmv kop vlakken