Auteur Topic: Wie is Jimmyvh  (gelezen 3544 keer)

Offline Ian_C

  • Non-Register lid
  • Berichten: 695
  • Geslacht: Man
Re: Wie is Jimmyvh
« Reactie #15 Gepost op: za, 28 aug 2010, 22:31:58 »
 -welkom-

Leuke Polo, eerste wagen? Zoja, goeie keuze! -thumbsup-

Is die km-teller vervangen geweest? Gezien er meer dan 4 ton op staat en je zegt dat hij maar 120d km gelopen heeft.
"Sorry Ian_C, je bent geband van het plaatsen van berichten of het versturen van Persoonlijke Bericthen op dit forum.
Verwijderen van eigen berichten "


Waarom? Kom ik na een paar weken eens kijken en opeens dit zonder verklaring? o_O

Offline patrick86c

  • L86C-0031
  • Register lid 2017
  • Non-Register lid
  • Berichten: 10.894
  • Geslacht: Man
Re: Wie is Jimmyvh
« Reactie #16 Gepost op: zo, 29 aug 2010, 10:56:49 »
Ian....even goed kijken,er staat echt wel 123xxx. :)
XZ-88-RR VW Polo 2 coupe de “rooie rakker”.  
HB-LZ-74 VW Polo 2f coupe
XX-37-HR VW Polo 2

Offline Ian_C

  • Non-Register lid
  • Berichten: 695
  • Geslacht: Man
Re: Wie is Jimmyvh
« Reactie #17 Gepost op: zo, 29 aug 2010, 11:37:51 »
Ian....even goed kijken,er staat echt wel 123xxx. :)

Ow, ja idd, je hebt gelijk. Is door die lichtinval dat de 1 een 4 lijkt.  doh

Al de 2de keer dat ik dit heb.
"Sorry Ian_C, je bent geband van het plaatsen van berichten of het versturen van Persoonlijke Bericthen op dit forum.
Verwijderen van eigen berichten "


Waarom? Kom ik na een paar weken eens kijken en opeens dit zonder verklaring? o_O

Offline jimmyvh

  • Non-Register lid
  • Berichten: 11
Re: Wie is Jimmyvh
« Reactie #18 Gepost op: zo, 29 aug 2010, 15:38:21 »
Heey heren, bedankt allemaal voor de leuke berichtjes.

Ja het is me eerste auto die echt van mezelf is. Maar ik heb afgelopen jaar wel al in de auto van me vader(seat cordoba) rondgetuffeld. Maar vandaag ook nog een stuk gereden, de auto begint me echt steeds beter te bevallen! Ben alleen wel tegen nog een probleempje op gelopen zojuist. Wou even de radio aansluiten, nouja stekkertjes in de radio gedaan, en auto aangezet, en de radio deed..... juist ja niks. De radio doet het wel, die heb ik erna meteen in me vader ze auto geprobeerd, en deed het perfect.

Nu denk ik zelf dat er een een of andere zekering eruit is, maar waar o waar zit de zekering die voor de iso stekkertjes van de radio is. Misschien dat een van jullie weer een goede tip voor mij heb -klus-

Mvg,
Jimmy

Offline jimmyvh

  • Non-Register lid
  • Berichten: 11
Re: Wie is Jimmyvh
« Reactie #19 Gepost op: zo, 29 aug 2010, 16:03:44 »
Even een kleine update, heb zojuist ff buiten gekeken, en zekeringkast gevonden, onder de motorkap. Maar toen begon het dus weer te regenen, dus maar weer snel naar binnen gevlucht. Hoop dat het zo weer droog is, kan ik weer verder zoeken.

Mvg,
Jimmy

Offline The_Maxx

  • Non-Register lid
  • Berichten: 5.515
  • Geslacht: Man
  • Rutger V.
Re: Wie is Jimmyvh
« Reactie #20 Gepost op: zo, 29 aug 2010, 16:06:47 »
stekkers van VW zijn anders dan normale ISO stekkers, je hebt waarschijnlijk geen geschakelde plus (zelf even pakken van de geschakelde plus van de mistlampschakelaar of achterruitverwarming. Constante plus zit op de plek van de geschakelde plus in vw's.

zeer grote kans dat het dus geen zekering is. Zeker als de originele stekkers er nog in zitten.

Offline JTG

  • L86C-0152
  • Non-Register lid
  • Berichten: 5.396
  • Geslacht: Man
  • Theunis Geertsma
Re: Wie is Jimmyvh
« Reactie #21 Gepost op: zo, 29 aug 2010, 21:25:43 »
 -welkom-
vw,vw,vw,mercedes en seat

Offline Vinkees

  • L86C-0129
  • Non-Register lid
  • Berichten: 1.998
  • Geslacht: Man
  • Ronald Vinke
Re: Wie is Jimmyvh
« Reactie #22 Gepost op: ma, 30 aug 2010, 12:27:59 »
 -welkom-

Raammechanisme vervangen is een eitje trouwens.. (bij een Polo 2 Coupe in ieder geval..) dus een 2F zal wel ongeveer hetzelfde zijn.

1: raamslinger er afhalen
2: deurhendel er afhalen + alle andere schroefjes uit de deurpaneel
3: deurpaneel er voorzichtig afhalen
4: een stuk of 6?  -dunno- boutjes nummer 10 losdraaien.
5: beetje passen en meten en het complete raammechanisme kun je er zo uithalen.
6: Nieuwe er in en de boel weer vastknuppen.


Oja.. stap 1 A is natuurlijk eerst een vervangend compleet raammechanisme halen op de sloop  :D
Beter 10 Polo's op de oprit, dan 1 op de sloop..

Offline jimmyvh

  • Non-Register lid
  • Berichten: 11
Re: Wie is Jimmyvh
« Reactie #23 Gepost op: za, 04 sep 2010, 18:03:03 »
Zo, ik zal ook weer even wat van me laten horen. Na het even druk te hebben gehad met helpen verhuizing van een familielid, ben ik nu gelukkig niet meer zo druk.

Gister heb ik op de sloop een raammechanisme weten te scoren, voor een belachelijk hoge prijs €30,-  :)  Die ga ik er maandag of dinsdag inbouwen. Ook heb ik een setje 6000k xenon bestelt, alleen wanneer dit binnenkomt is nog onbekend, want heb het vanaf ebay uit Japan laten komen -cool- Tevens word er ook een zonneband op het voorraam geplaatst, en gaat er op zeer korte termijn een derde remlicht opkomen. Dus nog genoeg te doen. Oja, ook nog even een kleine update, het probleem met de radio aansluitingen heb ik vandaag ook even verder onderzocht, heb een nieuwe multimeter gekocht op de markt en ben is het een en ander gaan na meten, resultaat: Op geen enkelt contactje van de iso-aansluitingen stond er stroom. Toen heb ik het boekje er maar is bijgepakt en gaan kijken welke zekering van de radio was, nummer 11 volgens het boekje, nou multimeter erop, en meten maar. Resultaat, geen stroom. Dus ben nu tot de conclusie gekomen dat de zekering defect is :P Maandag maar even een nieuwe halen dus. Dan hoop ik dat dat ''probleem'' ook verholpen is. Ook staat nog een flinke schoonmaakbeurt op de planning voor de polo, dan zal ik de binnen en buitenkant grondig aanpakken en meteen een paar nieuwe foto'tjes schieten.

Jullie horen nog van mij,

Mvg, Jimmy

Offline Vinkees

  • L86C-0129
  • Non-Register lid
  • Berichten: 1.998
  • Geslacht: Man
  • Ronald Vinke
Re: Wie is Jimmyvh
« Reactie #24 Gepost op: zo, 05 sep 2010, 10:21:05 »
DERTIG EURO VOOR EEN RAAMMECHANISME????

 -hitit-

Dat vind ik eerlijk gezegd wel een beetje erg overdreven.. Zal wel liggen aan het feit dat het een 2F is, nieuwe auto, dus dure onderdelen  :D

Volgens mij moest ik een tientje betalen voor de mijne  :)
Beter 10 Polo's op de oprit, dan 1 op de sloop..

Offline JTG

  • L86C-0152
  • Non-Register lid
  • Berichten: 5.396
  • Geslacht: Man
  • Theunis Geertsma
Re: Wie is Jimmyvh
« Reactie #25 Gepost op: zo, 05 sep 2010, 13:36:22 »
voor dertig euro heb je een nieuwe incl. verzending van e-bay withstupid
vw,vw,vw,mercedes en seat

Offline jimmyvh

  • Non-Register lid
  • Berichten: 11
Re: Wie is Jimmyvh
« Reactie #26 Gepost op: zo, 05 sep 2010, 17:52:19 »
Zoo, weer even een update. Heb even in de kelder gezocht of we nog zekeringetjes hadden, en heb ze gevonden. Na een nieuwe gemonteerd te hebben radio weer aangesloten, en doet het perfect. Heb ook gelijk me pa ze oude mtx speakers in de hoedenplank ingebouwd. Ben nu alleen niet thuis, dus de foto's moeten nog eventjes wachten, die zal ik er vanavond opzetten.

Mvg,
Jimmy

Offline JTG

  • L86C-0152
  • Non-Register lid
  • Berichten: 5.396
  • Geslacht: Man
  • Theunis Geertsma
Re: Wie is Jimmyvh
« Reactie #27 Gepost op: zo, 05 sep 2010, 18:51:28 »
 -thumbsup-
vw,vw,vw,mercedes en seat

Offline jimmyvh

  • Non-Register lid
  • Berichten: 11
Re: Wie is Jimmyvh
« Reactie #28 Gepost op: zo, 05 sep 2010, 22:46:45 »
Zoals beloofd, hier de foto's:

Eerst heb ik een mal van een stuk karton gemaakt, zodat ik zeker zou weten dat de speakers goed zouden passen. Na dit gedaan te hebben, heb ik met de decoupeerzaag de gaten uit de hoedenplank gezaagd en meteen 2 houten balkjes ter versteviging aan de onderkant gemonteerd zodat het zaakje niet zou gaan doorzakken.


De boxjes waar het om gaat.


Versteviging van de hoedenplank.


En het spulletje in de hoedenplank gemonteerd, op de foto lijkt het een beetje scheef,
maar in het echt is het kaarsrecht.

Mvg, jimmy

Offline The_Maxx

  • Non-Register lid
  • Berichten: 5.515
  • Geslacht: Man
  • Rutger V.
Re: Wie is Jimmyvh
« Reactie #29 Gepost op: zo, 05 sep 2010, 22:53:58 »
zonde van de hoedenplank, verstevigingsbalkjes zijn echt niet nodig, gezien een polo hoedenplank van hout (nja mdf) is, dus van zichzelf al behoorlijk stevig is.