Auteur Topic: Rempedaal G40 vs normale Polo's  (gelezen 543 keer)

Offline Jaap

  • L86C-0004 "niet kabouter"
  • Administrator
  • Non-Register lid
  • Berichten: 10.023
  • Geslacht: Man
  • Jaap Peters
    • www.steilheck.nl
Rempedaal G40 vs normale Polo's
« Gepost op: vr, 09 dec 2005, 20:49:48 »
Waarom is het rempedaal van een G40 anders dan van de rest van alle polo'tjes?

(en die van de diesel is gelijk aan de G40)

Verschil dat ik heb kunnen vinden: gat waar de remkracht-stand-naar-bekrachtiger-op-komt is anders gepositioneerd. maar das eigenlijk onzin: Hefboom blijft gelijk (of verschilt minimaal), en gaffel is gewoon verstelbaar; Grotere druk mogelijk ofzo (bij maximaal pedaal in drukken ofzo?)
Mijn wagenpark Fix what ain't broken

Offline Serge

  • L86C-0001
  • Non-Register lid
  • Berichten: 17.758
  • Geslacht: Man
  • der doctor
Rempedaal G40 vs normale Polo's
« Reactie #1 Gepost op: vr, 09 dec 2005, 21:27:37 »
ik zeg altijd zo K.I.S.S.
en als het werkt is het goed
je hebt laagvliegers en modelvliegers .

Offline Maikel

  • L86C-0069
  • Non-Register lid
  • Berichten: 1.550
  • Geslacht: Man
  • Maikel Conijn
Rempedaal G40 vs normale Polo's
« Reactie #2 Gepost op: zo, 11 dec 2005, 21:31:01 »
grotere hefboom voor meer kracht???

greez maikel

Offline martijn

  • Non-Register lid
  • Berichten: 7.507
  • Geslacht: Man
Rempedaal G40 vs normale Polo's
« Reactie #3 Gepost op: zo, 11 dec 2005, 23:40:24 »
Citaat
Hefboom blijft gelijk
Polo 1.3C steilheck `witte schicht`1983

Offline Maikel

  • L86C-0069
  • Non-Register lid
  • Berichten: 1.550
  • Geslacht: Man
  • Maikel Conijn
Rempedaal G40 vs normale Polo's
« Reactie #4 Gepost op: di, 13 dec 2005, 16:12:27 »
nouja dan weet ik het ook nie