Auteur Topic: Goede verlaging en wielen voor daily use?  (gelezen 6726 keer)

Offline The_Maxx

  • Non-Register lid
  • Berichten: 5.515
  • Geslacht: Man
  • Rutger V.
Re: Goede verlaging en wielen voor daily use?
« Reactie #105 Gepost op: do, 28 okt 2010, 10:21:32 »

JIJ bent een mooie jij -gert- dus ik heb je nooit geholpen, en geen advies gegeven..

jij weet goed hoe je iemand boos kan maken zeg, wat een LUL ben jij zeg.. bah bah.
zieligert.......

JE MOET NOG eens wat vragen jij!!!

en dat was dus een algemene opmerking, niet specifiek tegen jou bedoeld (gezien jij als een van de weinigen we vaak een hand toe hebt gestoken)

kan me best in t verhaal van martijn vinden over bakker en slager, maar ik haal de info toch van het forum? waarom zou dat dan de bakker zijn die vlees zou moeten snijden of andersom?

halve waarheden oke, maar ook in de vraagbaak staat dat sleufgaten noodzakelijk zijn voor het juist stellen van het camber, dus waarom mag ik dan niet aannemen dat het zo is? Waarom staat er nergens iets anders dan dat, en komt het er pas uit als iemand zoals ik beweert dat dat het enige juiste is? Waarom staat dat nergens? Waarom moet ik daarvoor weer worden aangesproken, terwijl jullie er zelf niet mee komen dat t niet zo is?

Offline richard-polo

  • L86C-0119
  • Non-Register lid
  • Berichten: 3.851
  • Geslacht: Man
  • Richard Denkers
    • g-laderseite
Re: Goede verlaging en wielen voor daily use?
« Reactie #106 Gepost op: do, 28 okt 2010, 10:26:36 »
en dat was dus een algemene opmerking, niet specifiek tegen jou bedoeld (gezien jij als een van de weinigen we vaak een hand toe hebt gestoken)

kan me best in t verhaal van martijn vinden over bakker en slager, maar ik haal de info toch van het forum? waarom zou dat dan de bakker zijn die vlees zou moeten snijden of andersom?

halve waarheden oke, maar ook in de vraagbaak staat dat sleufgaten noodzakelijk zijn voor het juist stellen van het camber, dus waarom mag ik dan niet aannemen dat het zo is? Waarom staat er nergens iets anders dan dat, en komt het er pas uit als iemand zoals ik beweert dat dat het enige juiste is? Waarom staat dat nergens? Waarom moet ik daarvoor weer worden aangesproken, terwijl jullie er zelf niet mee komen dat t niet zo is?


Die vraagbaak klopt ook maar de helft van, hoe vaak heb ik dat al gezegt? en nog geloof je alles wat erin staat..
weet je nog dat je bij mij was voor je benzinefilter, zelfs daar was je al niet vol vertrouwen over mij omdat ik geen bout in je leiding stopte, maar die leiding komt helemaal niks uit dat kwam uit de filter..
en nog wilde je eigenwijs doen -nana-
zo ook een forum, dat is handig voor dingen die je zelf niet krijgt gevonden maar van de 100berichten die er op een forum staan is de helft gelul en die andere helft niet waar!! waarom niet waar, omdat die helft allemaal mensen zijn zoals jouw :)
geen ervaring maar wel mee willen lulle{niet lullig bedoelt maar probeer effe net zo bot over te komen als jouw}
iedereen doet het op zijn of haar manier, dus ook die ervaringen zijn altijd anders..
« Laatst bewerkt op: do, 28 okt 2010, 10:31:29 door richard-polo »
denkersrichard@hotmail.com voor revisie, tuning & onderhoud

Offline martijn

  • Non-Register lid
  • Berichten: 7.507
  • Geslacht: Man
Re: Goede verlaging en wielen voor daily use?
« Reactie #107 Gepost op: do, 28 okt 2010, 10:27:16 »
Wie is toch de bakker die op zondag het vlees snijdt? (hele scherpe Rutger  -thumbsup- )

Als je jouw onderstaande post geplaatst had direct na de opmerking van GG was er niets aan de hand geweest. Het probleem is (mijns inziens) dat jij met zekerheid beweert dat iets zo is, zonder dat je dat zelf gevalideerd hebt.
Theorie is heel handig, een bevestiging in de praktijk is naar mijn mening wel nodig voordat je van de daken schreeuwt dat het 100% zeker niet op een andere manier kan.
Polo 1.3C steilheck `witte schicht`1983

Offline Gekke Gerrit

  • L86C-0070
  • Register lid 2017
  • Non-Register lid
  • Berichten: 17.529
  • Geslacht: Man
  • Geert
Re: Goede verlaging en wielen voor daily use?
« Reactie #108 Gepost op: do, 28 okt 2010, 12:32:00 »
NIet aangevallen voelen, Rutger, da's nergens voor nodig (en maakt het alleen maar erger?).

Een forum is een samenraapsel van meningen en ervaringen, niet een opsomming van feiten. Kan erg handig zijn om achter bepaalde dingen te komen (hoe je iets moet doen), maar kan je ook op het verkeerde been zetten.

Terug naar de inhoud: je hebt nu meerdere ervaringen van mensen gelezen die zónder sleufgaten maar mét verlaging toch geen last van schuin afslijtende banden hadden, dus het kán wel.
Bedenk goed, wat je met je laatste Polo doet!