Het Polo86c Register

Algemeen forum => Techniek => Topic gestart door: Joscha op wo, 09 apr 2003, 02:00:04

Titel: FEBO FRIET
Bericht door: Joscha op wo, 09 apr 2003, 02:00:04
DE FEBO FRIET WORDT PAS ECHT LEKKER ALS JE HET VET GOED HEET HEBT !!
        

       -cool- KLIK HIER -cool-
Titel: FEBO FRIET
Bericht door: Serge op wo, 09 apr 2003, 21:36:10
joscha hoe heb je het spruitstuk gedaan ?
Titel: FEBO FRIET
Bericht door: Joscha op do, 10 apr 2003, 00:55:25
ja ik heb eerst ruimte gemaakt voor de turbo, hier na twee houten latjes over het motorruim gelegt die de turbo met banden op zijn plek hield. de turbo was toen voor zien van de flens waar hij mee vast is komen  te zitten met alle gaten er in. de motor had nog zijn eigen uitlaat spruitstuk met 1 uitgang
hier heb ik van een oude uitlaatpijp een klein stuk aan vast gezet en dit geheel even vast gezet om het later af te lassen
  ?? Joscha
Titel: FEBO FRIET
Bericht door: Serge op vr, 11 apr 2003, 21:15:44
ik vat hem ,bedankt ;)
Titel: FEBO FRIET
Bericht door: polo 3 op zo, 13 apr 2003, 00:56:52
waar is die turbo van en hoeveel druk bouwt deze op?Lekker gefluid ook zeker???Maar nu heb je dr rest van t blok ook aan moeten passen zeker?

arno
Titel: FEBO FRIET
Bericht door: Joscha op ma, 14 apr 2003, 23:54:55
nee ik hebn alleen een paar ringen onder de bougie's gelegt (hoger= minder compressie) en een dikkere G-40 koppakking
er tussen (kop niet laten vlakken of zo gewoon er op knappen.
Titel: FEBO FRIET
Bericht door: polo 3 op di, 15 apr 2003, 21:23:09
en dat blijft lang werken?Waarvan was die turbo die je er nu op geboud hebt?

arno
Titel: FEBO FRIET
Bericht door: polo 3 op di, 15 apr 2003, 21:23:30
op gebouwd foutje
Titel: FEBO FRIET
Bericht door: Serge op di, 15 apr 2003, 21:39:22
misschien een idee om dubbele koppakking te doen met stalen plat zodat de turbo op 0,8 bar kan