Algemeen forum > F.A.Q. & How-to

53mm metertjes : Met de gatzaag?

<< < (4/4)

Serge:

--- Citaat van: Gekke Gerrit op di, 11 mrt 2008, 21:21:40 ---Ik kreeg het gevoel dat je allemaal tips kreeg van methodes waarvan je het gereedschap niet in huis had... Goedbedoeld maar niet constructief dus. En een kurk heb je altijd wel in de buurt?! Maar mijn gevoel bedroog me... Plasma? Dat heb jij zo even beschikbaar?  -dunno-

--- Einde van citaat ---

uhuh en een komboortje is duur bij de gamma  -uitlachen-

Jaap:

--- Citaat van: Serge op wo, 12 mrt 2008, 20:58:52 ---uhuh en een komboortje is duur bij de gamma  -uitlachen-

--- Einde van citaat ---

Jij bent al héél lang niet meer bij de gamma geweest! Reken voor de lol maar eens terug naar guldens, wat een komboor kost, en de bijbehorende een houder..

Maar goed: daar gaat t niet om: ik vroeg mij vooral af: hoe doen jullie dat, dan doe ik t op mijn manier na :)

Serge:
met een komboor en ja deze komt van de gamma vandaan (ja idd ,ik heb geld over voor goed gereedschap) aangezien ik een hekel heb aan moeilijk doen

Martin:
Heb ook een keer VDO metertjes geinstalleerd, gatenzaag voor gehaald bij de gamma. Was volgens mij een 50 mm boor, maar door het boren in een kunstof dashboard smolt er zo al een extra mm weg. :) Even nabewerken met een vijl, en de meters paste als een bus:

Serge:
in kunstof ,met laag toerental boren idd

Navigatie

[0] Berichtenindex

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie