Auteur Topic: Project [ KV-81-FK ] Polo 2 classic  (gelezen 118558 keer)

Offline Serge

  • L86C-0001
  • Non-Register lid
  • Berichten: 17.758
  • Geslacht: Man
  • der doctor
Project [KV-81-FK] Polo 2 classic
« Reactie #225 Gepost op: di, 09 okt 2007, 04:36:18 »
nee hoor thomas ligt niet aan je werk ,doet hier soms ook raar .kopieer eerst altijd mijn antwoord.druk dan op reply ,krijg dan een wit scherm met lettertjes en dan op2x verversen drukken en dan wil het soms nog wel gelukt zijn
je hebt laagvliegers en modelvliegers .

Offline Serge

  • L86C-0001
  • Non-Register lid
  • Berichten: 17.758
  • Geslacht: Man
  • der doctor
Project [KV-81-FK] Polo 2 classic
« Reactie #226 Gepost op: za, 13 okt 2007, 14:45:30 »
vanmiddag telefonisch bericht gehad ,hij dut't
je hebt laagvliegers en modelvliegers .

Offline Sjon

  • L86C-0041
  • Register lid 2017
  • Non-Register lid
  • Berichten: 15.896
  • Geslacht: Man
  • www.type86c.nl
    • VW Polo Type 86 & 86c
Project [KV-81-FK] Polo 2 classic
« Reactie #227 Gepost op: za, 13 okt 2007, 19:18:32 »
Had donderdagavond al getokkeld -dj-
-ontsteking op tijd gezet: liep gelijk beter.
-wel oliedruk op 't metertje, maar boven x aantal toeren ging oliezoemert af:
1 van de originele sensordraden mot aan massa volgens chef => nu werkt alles.
-waterlek bij flens waterpijp: bleek een fout ringetje + losse moer.
-extra carterplug voor olietempsensor lekt: nieuwe koperen afdichtring
+ al een paar keer verder aangedraaid.....hangt nog steeds een druppie...ff aankijken.
-carb's stonden niet synchroon: bleek een veertje verkeerd te zitten van een gasklepje.
Lees: veertje zat compleet overdwars......mag blij zijn dat ie niet zoek is.
-CO afstellen wil nog nie......beter dan 2,5 % krijg ik h'm nog nie.
Morgen maar es verder prutsen.

Hier nog een fotootje van 't voorlopige eindresultaat:

Offline Marjolijn

  • L86C-0084
  • Non-Register lid
  • Berichten: 3.414
  • Geslacht: Vrouw
  • Marjolijn Staal
Project [KV-81-FK] Polo 2 classic
« Reactie #228 Gepost op: za, 13 okt 2007, 22:07:39 »
Sieht gut aus ja!
Als de kraan lekt, is het best oké om te dweilen

Offline Serge

  • L86C-0001
  • Non-Register lid
  • Berichten: 17.758
  • Geslacht: Man
  • der doctor
Project [KV-81-FK] Polo 2 classic
« Reactie #229 Gepost op: zo, 14 okt 2007, 00:19:42 »
Had donderdagavond al getokkeld -dj-
-ontsteking op tijd gezet: liep gelijk beter.
-wel oliedruk op 't metertje, maar boven x aantal toeren ging oliezoemert af:
1 van de originele sensordraden mot aan massa volgens chef => nu werkt alles.
-waterlek bij flens waterpijp: bleek een fout ringetje + losse moer.
-extra carterplug voor olietempsensor lekt: nieuwe koperen afdichtring
+ al een paar keer verder aangedraaid.....hangt nog steeds een druppie...ff aankijken.
-carb's stonden niet synchroon: bleek een veertje verkeerd te zitten van een gasklepje.
Lees: veertje zat compleet overdwars......mag blij zijn dat ie niet zoek is.
-CO afstellen wil nog nie......beter dan 2,5 % krijg ik h'm nog nie.
Morgen maar es verder prutsen.

Hier nog een fotootje van 't voorlopige eindresultaat:

wel de bovenste co aflezen  -dj-
je hebt laagvliegers en modelvliegers .

Offline Maikel

  • L86C-0069
  • Non-Register lid
  • Berichten: 1.550
  • Geslacht: Man
  • Maikel Conijn
Project [KV-81-FK] Polo 2 classic
« Reactie #230 Gepost op: zo, 14 okt 2007, 06:24:48 »
erug mooi

als ik terug ben loopt ie goed??
kom ik langs voor een proefrit :)

gr maikel

Offline martijn

  • Non-Register lid
  • Berichten: 7.507
  • Geslacht: Man
Project [KV-81-FK] Polo 2 classic
« Reactie #231 Gepost op: zo, 14 okt 2007, 10:11:08 »
Heb jij een uitlaatgastester??

Leuk, moet ik ook nog even mee aan de slag.

Zie er zeer netjes uit in de classic!
Zie ik daar ook een facher? Icm de 3F en motorcarbs moet dat toch leuke dingen gaan doen. Is straks de GT de minst gemotoriseerde van de 3..

Raar... :)
Polo 1.3C steilheck `witte schicht`1983

Offline Serge

  • L86C-0001
  • Non-Register lid
  • Berichten: 17.758
  • Geslacht: Man
  • der doctor
Project [KV-81-FK] Polo 2 classic
« Reactie #232 Gepost op: zo, 14 okt 2007, 10:20:23 »
Heb jij een uitlaatgastester??

Leuk, moet ik ook nog even mee aan de slag.

Zie er zeer netjes uit in de classic!
Zie ik daar ook een facher? Icm de 3F en motorcarbs moet dat toch leuke dingen gaan doen. Is straks de GT de minst gemotoriseerde van de 3..

Raar... :)

lees: is mijn uitlaat gastester ,maar sjon mag gewoon vrij gebruik maken van mijn gereedschap
je hebt laagvliegers en modelvliegers .

Offline Sjon

  • L86C-0041
  • Register lid 2017
  • Non-Register lid
  • Berichten: 15.896
  • Geslacht: Man
  • www.type86c.nl
    • VW Polo Type 86 & 86c
Project [KV-81-FK] Polo 2 classic
« Reactie #233 Gepost op: zo, 14 okt 2007, 11:33:11 »
wel de bovenste co aflezen  -dj-

Yep: de rechtse.

Lees: Serge's spullen staan opgeslagen in de klusschuur waar ik pruts -klus-

3F onderblok, AAV bewerkte kop, 268 nok, 36mm carb's, spaghetti.
Ik mik op de 90 pk, klinkt iig als een vlotte koffiemolen:
onnodiggasgeven.nl heeft er weer een auto bij -dj-
Helaas nog niet uitgeprobeerd: heel de bende is gereviseerd,
dus mot eerst nog netjes inrijden, ben nog niet boven de 3000 toeren geweest.
175-50-13 gaat er voorlopig ff onderuit: anders kan ik niet
harder dan een vrachtwagen met die AHD-bak......

Offline Jaap

  • L86C-0004 "niet kabouter"
  • Administrator
  • Non-Register lid
  • Berichten: 10.023
  • Geslacht: Man
  • Jaap Peters
    • www.steilheck.nl
Project [KV-81-FK] Polo 2 classic
« Reactie #234 Gepost op: zo, 14 okt 2007, 11:40:40 »
175-50-13 gaat er voorlopig ff onderuit: anders kan ik niet
harder dan een vrachtwagen met die AHD-bak......

'wat is het probleem?'


 -naughty-
Mijn wagenpark Fix what ain't broken

Offline Sjon

  • L86C-0041
  • Register lid 2017
  • Non-Register lid
  • Berichten: 15.896
  • Geslacht: Man
  • www.type86c.nl
    • VW Polo Type 86 & 86c
Project [KV-81-FK] Polo 2 classic
« Reactie #235 Gepost op: zo, 14 okt 2007, 11:55:23 »
Is geen probleem.
Normaal heb ik geen moeite met een hoog toerental.
Maar als ik h'm nu gelijk op z'n staart trap, zal ik wel minder
lang van dit blokje kunnen genieten denk.
En 't is alweer oktober: ben ik alvast in wintermodus

Offline Dennis

  • L86C-0024
  • Administrator
  • Non-Register lid
  • Berichten: 11.718
  • Geslacht: Man
  • Dennis Eggen
    • Polo 86(c) Register
Project [KV-81-FK] Polo 2 classic
« Reactie #236 Gepost op: zo, 14 okt 2007, 12:04:07 »
Netjes Sjon: alles sauber unter die Haube :)

Offline Thomas

  • Non-Register lid
  • Berichten: 2.092
  • Geslacht: Man
  • Thomas Smit
Project [KV-81-FK] Polo 2 classic
« Reactie #237 Gepost op: zo, 14 okt 2007, 12:58:23 »
Ziet er goed uit Sjon.  -thumbsup-  -klus-

Offline Jaap

  • L86C-0004 "niet kabouter"
  • Administrator
  • Non-Register lid
  • Berichten: 10.023
  • Geslacht: Man
  • Jaap Peters
    • www.steilheck.nl
Project [KV-81-FK] Polo 2 classic
« Reactie #238 Gepost op: zo, 14 okt 2007, 14:43:53 »
Is geen probleem.

Ik doelde op het inrijden met vrachtwagen tempo :)
(doe niet veel anders met de diesel heb ik af en toe het gevoel)
Mijn wagenpark Fix what ain't broken

Offline Sjon

  • L86C-0041
  • Register lid 2017
  • Non-Register lid
  • Berichten: 15.896
  • Geslacht: Man
  • www.type86c.nl
    • VW Polo Type 86 & 86c
Project [KV-81-FK] Polo 2 classic
« Reactie #239 Gepost op: zo, 14 okt 2007, 18:55:04 »
Is idd frusterend om 't blokje wat onderin heel lekker oppakt,
niet ff lekker door te trappen.....maar ja: geduld kan ik wel opbrengen.
Eerste 70 km zitten er al op en 't hok staat weer es thuis -sturen-
Laatste puntjes vandaag ff opgelost.
-co is +/- 0,5%.....'t schommelt beetje, maar ik mag toch 1,5% hebben.
-koppelingskabel wat beter afgesteld.
-handremkabel wat losser: ra kwam ie niet goed vrij, ontdekte ik
-originele rans velgen eronder: 3000 toeren is nu 100km/u
-eindelijk lijkt 't erop dat de olietempsensor in 't carter niet meer lekt.
(lees: koperen adaptertje dol gedraaid....fijn....gelukkig op voorraad)

Er staan nog wel wat dingetjes op de to-do-list, maar eerst ff verse apk erop.