Auteur Topic: Project [ GR-ZS-70 ] Polo 2F Coupé Fox  (gelezen 31032 keer)

Offline Jaap van der Vegte

  • L86C-0118
  • Non-Register lid
  • Berichten: 4.800
  • Geslacht: Man
  • Kabouter
Re: Project [ GR-ZS-70 ] Polo 2F Coupé Fox
« Reactie #165 Gepost op: zo, 28 mrt 2010, 00:42:11 »
Citaat
Gelijk de knop ook maar in de tape gezet, anders stond er JAMEX, en dat is niet het merk van de auto, dusja.

Die snap ik niet helemaal...ga je dan ook de lettertjes van VDO op je tellers afplakken, omdat dit ook niet het merk van de auto is -dunno-

Maar verder goed bezig. Ben benieuwd hoe hij er irl uit ziet -thumbsup-
Plat op z'n bek met een paar dikke wielen eronder ziet alles er goed uit

Offline The_Maxx

  • Non-Register lid
  • Berichten: 5.515
  • Geslacht: Man
  • Rutger V.
Re: Project [ GR-ZS-70 ] Polo 2F Coupé Fox
« Reactie #166 Gepost op: zo, 28 mrt 2010, 09:14:42 »
@dennis: dat heb ik gemerkt ja -gert-
heb sygic mcdrive erop staan. Geen legale versie, maar ik kan elk jaar aan een nieuwe komen. Nieuwe kaarten e.d. die vaak nog recenter zijn dan de tomtom kaarten.
Werkt aardig goed. Maakt gebruik van de interne gps antenne (die ik overigens gemod heb zodat ik m niet open hoef te schuiven om ontvangst te hebben en te houden)

@jaap: haha nee me tellerplaten worden nog een keer wit, dus idd wordt dat ook afgedekt. maar ik vond jamex niet echt mooi staan erop. Zoek nog een stickertje voor dat knopje met een VW logo erop.

Offline Jorp

  • L86C-0038
  • Register lid 2017
  • Non-Register lid
  • Berichten: 5.144
  • Geslacht: Man
Re: Project [ GR-ZS-70 ] Polo 2F Coupé Fox
« Reactie #167 Gepost op: zo, 28 mrt 2010, 10:10:26 »
Je kunt toch tellerplaten printen! Dan kun je ook een mooi stickertje maken met een VW logo erop.
Derby 1F 1981 in aanbouw.

Offline The_Maxx

  • Non-Register lid
  • Berichten: 5.515
  • Geslacht: Man
  • Rutger V.
Re: Project [ GR-ZS-70 ] Polo 2F Coupé Fox
« Reactie #168 Gepost op: zo, 28 mrt 2010, 10:13:56 »
Je kunt toch tellerplaten printen! Dan kun je ook een mooi stickertje maken met een VW logo erop.

klopt, maar tellerplaten kunnen op normaal papier, zo;n logotje moet glimmen, en ik heb geen zelfklevend fotopapier ;)

Offline Sieperman

  • L86C-0151
  • Non-Register lid
  • Berichten: 1.044
  • Geslacht: Man
  • Siep Anne Visser
Re: Project [ GR-ZS-70 ] Polo 2F Coupé Fox
« Reactie #169 Gepost op: zo, 28 mrt 2010, 11:38:50 »
As je nou gewoon het stukkie papier voor de knop even door een lamineermachine haalt glimt ie en kun je er ook nog met je vingertjes aanzitten.
Het moet van m`n hart dat ik die tape-oplossing een beetje raar vindt, want nu zit je straks ook nog met ducktape-lijmresten op je stuur.
Om nou te zeggen dit dit zo`n elegante oplossing is, had je er niet beter een busje matzwart overheen kunnen halen?
Oo=o=oO

Offline The_Maxx

  • Non-Register lid
  • Berichten: 5.515
  • Geslacht: Man
  • Rutger V.
Re: Project [ GR-ZS-70 ] Polo 2F Coupé Fox
« Reactie #170 Gepost op: zo, 28 mrt 2010, 11:42:46 »
As je nou gewoon het stukkie papier voor de knop even door een lamineermachine haalt glimt ie en kun je er ook nog met je vingertjes aanzitten.
Het moet van m`n hart dat ik die tape-oplossing een beetje raar vindt, want nu zit je straks ook nog met ducktape-lijmresten op je stuur.
Om nou te zeggen dit dit zo`n elegante oplossing is, had je er niet beter een busje matzwart overheen kunnen halen?

dat komt nog. Heb daarstraks even gekeken of er lijmresten bleven, tot nu toe niet. ;) Maar ik moet straks weer weg, dus dan kan ik niet t stuur in de lak zetten. Wil geen verfhanden :P Wordt denk ik gewoon met een rollertje ofzo,

Gaat iig wat aan gebeuren.

Offline Jaap van der Vegte

  • L86C-0118
  • Non-Register lid
  • Berichten: 4.800
  • Geslacht: Man
  • Kabouter
Re: Project [ GR-ZS-70 ] Polo 2F Coupé Fox
« Reactie #171 Gepost op: zo, 28 mrt 2010, 11:46:28 »
Kan je niet gewoon beter het stuurtje eraf pakken, netjes schuren (met schuurpapier, en niet met de dremel), mooi afplakken en met een spuitbusje ff spuiten
Plat op z'n bek met een paar dikke wielen eronder ziet alles er goed uit

Offline The_Maxx

  • Non-Register lid
  • Berichten: 5.515
  • Geslacht: Man
  • Rutger V.
Re: Project [ GR-ZS-70 ] Polo 2F Coupé Fox
« Reactie #172 Gepost op: zo, 28 mrt 2010, 12:20:06 »
Kan je niet gewoon beter het stuurtje eraf pakken, netjes schuren (met schuurpapier, en niet met de dremel), mooi afplakken en met een spuitbusje ff spuiten

Enigste kleur die hier staat is rood, niet echt passend dus :P heb verder enkel nog een blikkie zijdeglans zwart staan. Denk dat ik dat erop doe. Maarja het kost tijd om te drogen en dat heb ik niet zoveel. Dinsdag gaat ik dat denk ik eens doen.
Heb m eerst proberen te schuren normaal, maar dit lukte niet met de hand, dus daarom had ik de dremel erbij gepakt (wist ik veel) heb t daarna wel weer enigszins vlak geschuurt met de hand voor ik de tape erover deed.

Offline The_Maxx

  • Non-Register lid
  • Berichten: 5.515
  • Geslacht: Man
  • Rutger V.
Re: Project [ GR-ZS-70 ] Polo 2F Coupé Fox
« Reactie #173 Gepost op: ma, 29 mrt 2010, 18:04:24 »
stuur staat in de grondlak, Kan dat lekker drogen. Vanavond nog ffkes een 2e laag erover en dan morgen kijken of ik de grondlak een beetje bij me zwarte hoogglanslak kan mengen, dan wordt t stuur grijzig, en niet zwart, en matter dan hoogglans.

Offline Sieperman

  • L86C-0151
  • Non-Register lid
  • Berichten: 1.044
  • Geslacht: Man
  • Siep Anne Visser
Re: Project [ GR-ZS-70 ] Polo 2F Coupé Fox
« Reactie #174 Gepost op: ma, 29 mrt 2010, 19:53:55 »
Dat klinkt al stukken beter dan tape  -thumbsup-
ik ben benieuwd
Oo=o=oO

Offline arno83

  • L86C-0107
  • Non-Register lid
  • Berichten: 5.296
  • Geslacht: Man
  • Arno Thomassen
    • Thomassen Cleaning service
Re: Project [ GR-ZS-70 ] Polo 2F Coupé Fox
« Reactie #175 Gepost op: di, 30 mrt 2010, 23:15:57 »
jup, die schade had ie al een tijd voor mij. vwforumlid mondy heeft m gehad, en daar wassie ook al beschadigd. Bumper zit ook niet goed aan die kant. Moet een keer goed uitgedeukt worden. Achterklep is recht, maar zoals je ziet is t stukje plaat onder de achterlamp ver ingedeukt, maar ook de lamp zit niet recht. Dusja, daar is ook nog een keer werk aan. Maar dat gebeurt voorlopig nog niet.



Ik denk dat je achterpaneel in elkaar zit en daarbij je achterlicht frame naar binne staat. Met een beetje geluk naar buiten te persen zonder dat je aan de buiten kant hoeft te spuiten.

Maak een een foto van de binnekant van je achterpaneel/ slotplaat? ben wel nieuwsschierig wat ie heeft.

Verder ben je vrij druk met je polo zie ik wel.
Goed bezig -thumbsup-

Offline The_Maxx

  • Non-Register lid
  • Berichten: 5.515
  • Geslacht: Man
  • Rutger V.
Re: Project [ GR-ZS-70 ] Polo 2F Coupé Fox
« Reactie #176 Gepost op: wo, 31 mrt 2010, 09:17:37 »
@arno83: je hebt pm ;)

Ondertussen heb ik gistermiddag het stuurtje in de eerste laag zwart gespoten. En dat blijft zo! Heb ook de messing ring van de claxon mee gespoten, zodat die er netjes bij past. Maar wellicht maak ik die weer terug messing, maar even kijken hoe het uitziet zo.

Zit wel veel stof in de laklaag, maar dat ga ik eruit schuren, vanavond maar een 2e laag erop, want nu gaat school weer voor.

Offline Steilheck

  • L86C-0113
  • Register lid 2017
  • Non-Register lid
  • Berichten: 11.618
  • Geslacht: Man
  • Luc ( erkend zwetser )
Re: Project [ GR-ZS-70 ] Polo 2F Coupé Fox
« Reactie #177 Gepost op: wo, 31 mrt 2010, 10:17:11 »
Commandant is je vriend Rutger!
Dit is een voorbeeld van een 1-regel onderschrift

Offline martijn

  • Non-Register lid
  • Berichten: 7.507
  • Geslacht: Man
Re: Project [ GR-ZS-70 ] Polo 2F Coupé Fox
« Reactie #178 Gepost op: wo, 31 mrt 2010, 10:19:24 »
Niet te hard poetsen, anders kan je nog weer een laagje verf spritzen omdat je zo door een verse laklaag heen poetst. Kom ook niet met commandant op het leer van het stuur, da's geen goed plan  :)

En maar roepen dat zwart niet goed staat bij je auto  -dunno- Je bent tot inkeer gekomen?

Ik had trouwens ook nog wel zwarte ductape voor je gehad :D
Polo 1.3C steilheck `witte schicht`1983

Offline The_Maxx

  • Non-Register lid
  • Berichten: 5.515
  • Geslacht: Man
  • Rutger V.
Re: Project [ GR-ZS-70 ] Polo 2F Coupé Fox
« Reactie #179 Gepost op: wo, 31 mrt 2010, 12:34:56 »
Niet te hard poetsen, anders kan je nog weer een laagje verf spritzen omdat je zo door een verse laklaag heen poetst. Kom ook niet met commandant op het leer van het stuur, da's geen goed plan  :)

En maar roepen dat zwart niet goed staat bij je auto  -dunno- Je bent tot inkeer gekomen?

Ik had trouwens ook nog wel zwarte ductape voor je gehad :D

Commandant om de rotzooi uit de laklaag te poetsen? Hoe wil je dat doen? (gelukkig staat er hier thuis nog een pot)

nee zwart omdat me dat makkelijker was. Kon ik met een spuitbus doen, geeft meestal een gladder resultaat dan met de kwast of roller (grondlaag met de kwast was geen succes, heel licht schuren en t kwam er al weer af)