Vandaag een definitieve oplossing gemaakt voor het flens probleem
(Tevens aan iedereen de tip, bestel geen flenzen bij SP-performance, die lossen dus op in benzine)
Ik heb twee 6mm dikke stalen platen gemaakt, 1 in de vorm van het spruitstuk, de andere in de vorm van de cabaratuer-aansluiting
Hierin twee gaten gefreesd van 40mm rond, en een dikwandigbuisje van 40mm uitwendig hier in geschoven en afgelast.
en daarna nog even over de vlakbank getrokken
Resultaats een starre 6mm dikke boven en onder flens in plaats van dat oplossende rubber.
Daar deze polo blijkbaar gewoon een *&*%%&*hok is was het ene nog niet klaar en dient het volgende zich al weer aan.
De tank is natuurlijk dankzij het 4 jaar stilstaan zo ro als een mispel onder de bodyschutz,
Op het oog zie je er helemaal niks van maar toch is die kompleet door.
Heeft het net geen 5 jaar gehouden dus zover de kwaliteit van de van klockenholmer tanks.
Mocht er nog iemand goedkoop een 36liter tank voor een steilheck hebben liggen voor weinig hoor ik het graag.