Algemeen forum > F.A.Q. & How-to

Welke versies polo gt zijn er?

<< < (2/8) > >>

PoloCoupeGT:
Martijn ik heb search gedaan maar kon niets vinden. Dus heb het zo gevraagd.. Ja het pittige is volgens mij nog niet tot zijn beste recht gekomen want ik denk dat de koppelingsplaten niet al te best meer zijn.. Kon de motorcode ook nog niet echt ontdekken maar ben er nog niet echt intensief mee bezig geweest... Maar iig bedankt voor de info.. Vond dat setje solexcarbs wel gaaf voor mijn polo maar eerst even sparen.

Pierre:
ik ben ook aan het zoeken geweest maar kan het ook niet allemaal vinden een heleboel topics over polo 55pk gt bv : Grote summer sale polo en aanverwante onderdelen (Pages 1 2 )
Help gert de winter door

maar niet wat ik zocht


wat zijn de verschillen tussen de 55 pk en de 75 pk versies
buiten de pk's

intrieur , extrieur , kleuren ,uitvoeringen , blokken , motorcodes,


niet alleen voor mij maar ook voor andere  hoe kan ik zien dat ik hij zij een gt heb  buiten de blok nr's bak nr's dus echt voor nono's  

greets pierre

en ja ik ben een nono op de computre  kijk maar naar mijn spelling

martijn:
Niet gezocht denk ik dan maar:
eigenschappen GT

heb het topic zelf gestart, wist dus wel zeker dat het bestond.

nono op computer heeft vrij weinig te maken met spelling dacht ik :P

Verschillen tussen GT 40kw en 55kw zijn:

*motor (NZ resp. 3F)
dit kan je zien op de kentekenpapieren, daar staat immers het vermogen op vermeld.

*interieur is voor een 40kw GT en een 55kw exact gelijk.
*versnellingsbak is vaak ook anders
40kw = 8P, 55kW= AHD
*achteras bij een echte GT (55kW) heeft een stabilisator, bij een 40kW versie niet.

Het verschil is moeilijk te zien. Uitvoering is voor de rest namelijk helemaal gelijk



PoloCoupeGT:
Heb hierweg gezocht op GT en Polo GT maar dan zal het wel mijn fout zijn... Snap dat het anders topic vervuiling is. Maar goed.

martijn:
nee jo; maakt niet uit!


Tip: vul meerdere zoekopties in, dan specificeer je je opdracht beter.

ik heb geprobeerd:

GT 'and' uitvoeringen

werkt perfect.

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie