Auteur Topic: Het klote dievengilde  (gelezen 2431 keer)

Offline Jaap

  • L86C-0004 "niet kabouter"
  • Administrator
  • Non-Register lid
  • Berichten: 10.023
  • Geslacht: Man
  • Jaap Peters
    • www.steilheck.nl
Het klote dievengilde
« Reactie #15 Gepost op: zo, 02 nov 2003, 18:53:47 »
Hoi Hoi Hoi!

Ik ben ook een raam armer!  :(  :(

'Het Gilde' vond het nodig een steen door het rechterportier-raam te gooien, om even wat wisselgeld mee te kunnen graaien.. (de Renault Clio dat wel)

Was naar de dealer geweest wat onderdeeltjes scoren,. loop je dus met 2 armen vol spul (wilt u er een tasje om? kennen ze niet bij de dealer) naar de auto, dan nog deur open maken (moeilijk moeilijk),. pleur je alles naast je op de stoel (incl de 23 euro wisselgeld..

Vervolgens parkeer je je auto gewoon bij je werk.. je wipt even naar binnen, en voila!! ruit erin! geld weg.

Vandaag de kliko uitgezogen, maar voorlopig kom ik denk ik hier en daar nog wel wat glas tegen: wat een ellende zeg!!! Dat spul kom je echt overal tegen!

Tip voor als het jezelf gebeurt: gebruik de woede om gelijk je auto uit te zuigen,.. aan het loket bij het politie buro komt er alleen maar bloed onder je nagels vandaan..


PS: een Clio raam is gelukkig een stuk sneller te vervangen dan die van een Polo...
Mijn wagenpark Fix what ain't broken

Offline Ken

  • polo86c.be
  • Non-Register lid
  • Berichten: 401
  • Geslacht: Man
    • http://www.polo86c.be
Het klote dievengilde
« Reactie #16 Gepost op: zo, 02 nov 2003, 22:40:48 »
Ik heb geen dieven op bezoek gehad maar wel een dronken fietser ofzo.

Stapte in mijn Polo en zag dat de spiegel helemaal dichtgeklapt was, stap ff uit om hem goed te zetten (was aan de passagierskant en mijn arm is niet zo lang) en merk dat de deur een arsenaal krassen + deuken rijker is :(


Ik weet wel dat je niet alles nieuw kan houden (zeker een Polo van 18 jaar oud niet) maar het is toch zonde.