Auteur Topic: Blauwe/rode/enz enz tellers  (gelezen 911 keer)

Offline polo 3

  • L86C-0123
  • Non-Register lid
  • Berichten: 2.299
  • Geslacht: Man
  • Arno Zijlstra
Blauwe/rode/enz enz tellers
« Gepost op: za, 27 dec 2003, 13:52:26 »
Hallo allemaal, iedereen heeft ze vast weleens gezien, de blauwe tellers op http://blauertacho.k-k.de/ en gedacht, DAT WIL IK OOK!!
Maar niet iedereen durft t aan om zn tellers eruit te halen,open te maken,gaten erin boren en solderen.
Ikzelf ben hier nu mee bezig en heb al de nodige ervaring want ik deed t eerst altijd bij mobile telefoons, op me site www.gsmprovider.nl staan nog een paar foto's(site ligt bijna helemaal plat)
Misschien is t een idee als ik dat voor mensen hier ga doen,de tellers kunnen opgestuurt of gebracht worden en ik bouw het naar kleur en naar wens in,ook andere kleuren platen als er vraag naar is.
Die leds van gsm's kan ik ook weer bestellen en kunnen ook in radio's ingebouwd worden naar mijn weten.
Nou laat t maar weten wat jullie ervan vinden,dan kan ik eventueel al wat spulletjes gaan bestellen En informeren naar meerder mogelijkheden.

Mvg Arno
G40 en G60 laders te koop,Diverse bewerkingen en revisies met garantie!!

Offline polo 3

  • L86C-0123
  • Non-Register lid
  • Berichten: 2.299
  • Geslacht: Man
  • Arno Zijlstra
Blauwe/rode/enz enz tellers
« Reactie #1 Gepost op: za, 27 dec 2003, 16:53:53 »
misschien een idee, blauwe verlichting, kom je in t rode van de toerenteller dat dan de verlichting rood word? Is mooier dan een shiftlight en heb dan wel nut :P
G40 en G60 laders te koop,Diverse bewerkingen en revisies met garantie!!

Offline Paul

  • Non-Register lid
  • Berichten: 646
  • Geslacht: Man
Blauwe/rode/enz enz tellers
« Reactie #2 Gepost op: za, 27 dec 2003, 22:37:11 »
Tja... en als je flashy led-inbouwsel het begeeft dan knippert ie blauw-rood, blauw-rood, blauw-rood.....

Blijf dromen waarde mede polo-rijder... maar leds zijn niet mijn ding. (behalve de originele dan... mmmh die geven overigens weinig licht... was ooit bijna daarop APK afgekeurd... bullsh*t natuurlijk)...
Een schaap wordt een wolf, in mijn Golf

Offline polo 3

  • L86C-0123
  • Non-Register lid
  • Berichten: 2.299
  • Geslacht: Man
  • Arno Zijlstra
Blauwe/rode/enz enz tellers
« Reactie #3 Gepost op: za, 27 dec 2003, 23:24:11 »
ik vroeg me ook al af of het nut zou hebben om t hier te posten,maar misschien zijn er geinteresseerde,je kunt t altijd vragen,want dat staat immers vrij,en nee heb je, ja kun je krijgen toch?ikzelf vind t wel mooi opzich dat blauw,maarja over smaak valt niet te twisten,maar ik raak weer door de mooie uitspraken heen...
G40 en G60 laders te koop,Diverse bewerkingen en revisies met garantie!!