Auteur Topic: Kat  (gelezen 1130 keer)

Offline polo 3

  • L86C-0123
  • Non-Register lid
  • Berichten: 2.299
  • Geslacht: Man
  • Arno Zijlstra
Kat
« Gepost op: zo, 14 dec 2003, 15:29:50 »
Hallo, ik heb vandaag eens me g40 kat naast die van de normale 1,3 gelegd,en nu begin ik t te snappen waarom die van de g40 zo schraapte,volgens ij zit ie er verkeerd op gelast,toen ik de g40 kocht zat er een nieuwe kat op gelast,maar volgensmij verkeerd,en zit zo'n metalen schildje omheen en die hangt nu beneden en is behoorlijk geschraapt,moet dat ding niet boven zitten ofzo?Heeft iemand een foto van etka waarop te zien is hoe dat ding moet hangen,want nu zit t hoge gedeelte beneden en een lage boven...........En de lambdasonde, is die eigenlijk hetzelfde van de g40 of 1,3,want met het eronderuit trekken van de uitlaat heb ik de lambdasonde van de g40 beschadigd,en weet niet wat zo'n ding nieuw kost,kan iemand dat voor em nakijken op etka of t dezelfde is?Alvast bedankt.

arno
G40 en G60 laders te koop,Diverse bewerkingen en revisies met garantie!!

Offline Gilex

  • Non-Register lid
  • Berichten: 313
  • Geslacht: Man
  • Gerlof Hulst
Kat
« Reactie #1 Gepost op: zo, 14 dec 2003, 15:40:50 »
plaatje en onderdeel nummers

Het is niet de best kwaliteit maar volgens mij kun je er wel wat mee :)

Ohja omdat het op me eigen lokale servertej staat kan ik ook niet garanderen dat het altijd online is (@home is nogal brakjes soms)  :D

Offline polo 3

  • L86C-0123
  • Non-Register lid
  • Berichten: 2.299
  • Geslacht: Man
  • Arno Zijlstra
Kat
« Reactie #2 Gepost op: zo, 14 dec 2003, 15:45:29 »
ik zie al wel dat ie verkeert zit,het hoge gedeelte zit onder, tsjonge wat een ei is dat geweest zeg, en dat schiltje haal ik er maar vanaf,is toch helemaal kapot geschuurt............ik denk dat ik me spagettie erop zet,en dan voorop de kat de aansluitng las voor de spagettie,dat een flens die in elkaar vallen,en dmv veren strak op ekaar gehouden worden,kun je dat ergens halen of moet ik me atvervanger gewoon stuk slijpen?

arno
G40 en G60 laders te koop,Diverse bewerkingen en revisies met garantie!!

Offline polo 3

  • L86C-0123
  • Non-Register lid
  • Berichten: 2.299
  • Geslacht: Man
  • Arno Zijlstra
Kat
« Reactie #3 Gepost op: zo, 14 dec 2003, 15:47:59 »
katvervanger, denk dat t tijd word voor een nieuw t-o-e-t-s-e-n-b-o-r-d
G40 en G60 laders te koop,Diverse bewerkingen en revisies met garantie!!

Offline Gilex

  • Non-Register lid
  • Berichten: 313
  • Geslacht: Man
  • Gerlof Hulst
Kat
« Reactie #4 Gepost op: zo, 14 dec 2003, 15:56:16 »
Is je polo van voor 93 hoef je niet eens een kat er op te hebben. (of ik interpreteer de wet verkeerd) ookal staat er U9 op je kenteken.
Is je polo van 93 of jonger dan moet er een kat zichtbaar aanwezig zijn. Deze mag dan zelfs nog leeg zijn, als je CO waarde maar onder de 0.5% zit :)
Ik ga in Januari na dat de mijne voor de APK geweest is ook een katvervanger er ondergooien (lege kat dus) Bij mij dan een G40 spruitstuk en katvervanger en dan vervolgens aansluiten op de al aanwezige EPS middenpijp. Ik hou dan als enige nog een Remus over die voor enige demping zorgt :)

Offline polo 3

  • L86C-0123
  • Non-Register lid
  • Berichten: 2.299
  • Geslacht: Man
  • Arno Zijlstra
Kat
« Reactie #5 Gepost op: zo, 14 dec 2003, 16:00:30 »
is 95, dus moet wel een kat hebben. wil nu dit jaar met kat rond rijden en volgend jaar t blokkie opvoeren en de kat eronderuit,of gewoon leegmaken,das de planning,maar eerst moet ie rijdent zijn
G40 en G60 laders te koop,Diverse bewerkingen en revisies met garantie!!

Offline Gilex

  • Non-Register lid
  • Berichten: 313
  • Geslacht: Man
  • Gerlof Hulst
Kat
« Reactie #6 Gepost op: zo, 14 dec 2003, 16:08:33 »
Nu zit ik effe hard op de denken :)
Een klem dmv veren zit er niet eens op een standaard uitlaat bij de polo.
Als ik me niet vergis zit er direct onder het spruitstuk een aansluiting waarop de buis met kat(hosenrohr/flammrohr zeggen de duitsers kan zo niet op een goede nederlandse omschrijving komen) zitten en die gaat vervolgens over in een flexibele buis. Hierna komt dan de middendempers enz enz.
Volgens mij is het dan in jouw geval als je een spaghetti monteerd het beste om je kat dan inderdaad er aan te bakken. Kun je deze gelijk op de juiste manier bevestigen. Dan zal die ook gelijk minder contact hebben met moedertje aarde  :D

Offline polo 3

  • L86C-0123
  • Non-Register lid
  • Berichten: 2.299
  • Geslacht: Man
  • Arno Zijlstra
Kat
« Reactie #7 Gepost op: zo, 14 dec 2003, 16:11:33 »
ja ik kan m vastzetten,maar dan ga ie scheuren omdat ie dan geen speling meer heeft, ik heb ook de rest vd uitlaat zonder dat flexibel stuk en geen middendemper,dus moet ie ergens een beetje kunnen bewegen,en dat doet ie op die flens die op de spagettie zit en ook op de katvervanger,maarja wil m wel met kat voor de keuring dit jaar.....iemand hier trouwens non interesse en deurstips en wielranden?

arno
G40 en G60 laders te koop,Diverse bewerkingen en revisies met garantie!!