Tijd voor een update.
Hoop gezeik gehad met het 1.1 blok op te bouwen, uiteindelijk was ik er zo klaar mee dat ik het blok bij het oud ijzer gezet heb.
Volgende blok gepakt: 1.4 diesel.
Met dit blok gelijk het voordeel dat er zuigerbodemkoeling op zit.
Zit nu wel een beetje te klooien met de compressieverhouding maar kom nu op een compressieverhouding van 8,1:1 met de volgende onderdelen:
1W onderblok, HB cilinderkop en PY zuigers.
Verder is de carrosserie aardig krokant, achter de voorschermen aan de beide kanten rottigheid, het front een klein beetje, accuwak (nog steeds.....) en 2 plekjes onder parafan.
Front blijft zitten, hamer en een stuk ijzer deden wonderen. voor mij is het recht genoeg.
Alleen nu nog cup style, Jaap even een berichtje doen of die toevallig nog de maten heeft.
Verder zijn de gesnede flenzen binnen, dus kan binnenkort de kop afgefreesd worden waarna de kop in elkaar gezet kan worden.