Algemeen forum > Techniek

NZ opvoeren

<< < (2/62) > >>

Polo_coupe:
Na een beetje research gedaan te hebben, ga ik de carbs niet op de polo zetten. Beetje zonde van mijn mooie injectoren.

Ik heb op de site van Knobloch een setje gevonden voor 395. Heeft iemand daar ervaring mee? En wat zit daar allemaal bij in?

Gr Henri

Polo_coupe:
Ik ben opzoek naar een ander luchtfilter. Maar zal ik een inlegfilter kopen of een openluchtconus filter.
Bij zon conusfilter heb ik dus ook flens nodig om hem op de luchthoeveelheidsmeter te schroeven. Weet iemand of die te koop zijn?
En welke vinden jullie de beste?
Inleg of conus

Gr Henri

Jaap:
Met een inleg heb je waarschijnlijk net zo veel effect als met zo'n opzichtige conus.

Zo'n conus moet je goed afschermen, anders pak je (nog) meer warme lucht.  Een inleg trekt gewoon via de originele weg z'n koude lucht vanachter de koplamp weg. Inleg is ook nog goedkoper, en je hebt geen adapter of wat dan ook nodig.  Een conus 'staat wel stoerderder', maar wellicht dat je bij zo'n inlegding wel een sticker cadeau krijgt? :)  :P

Mijn keuze is wel duidelijk dus :)

Polo_coupe:
Ik heb gezien dat de doorlaat van mijn luchtmassameter niet erg groot is. Kan ik van een andere VW een luchtmassameter pakken en die erop zetten? Iemand ervaring mee?
Ik snap dat je dan wel moet gaan afstellen. Zouden de signalen ongeveer met elkaar overeen komen?

Gr Henri

Pierre:
las net  toeren begrenzer voor van nz  ?

laats met lekkere warme engine  ff stoplicht sprintje    in het rooie gedeelte  (ging heel rap naar rode gedeelte ) geen
toeren begrenzer

schakel  2e  weer rood  geen begrenzer   

schakel  3e  en ja hoor weer rood  geen begrenzer

gemeten met stopwatch van telefoon 0-100  7 sec

terugschakel  gamma afslag 

dus  begrenzer  ?? ??


wel lekkere rubber luggie in de auto mogen waarnemen :)

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie