Auteur Topic: Waar?  (gelezen 938 keer)

Offline Steefie

  • Non-Register lid
  • Berichten: 81
  • Geslacht: Man
    • -
Waar?
« Gepost op: di, 15 aug 2006, 14:50:54 »
Wie Weet waar ik een mooi verlaginssetje kan krijgen voor mijn polo'tje, gewoon 40/40mm?? Kan er namelijk nergens een vinden??   -dunno-

Offline martijn

  • Non-Register lid
  • Berichten: 7.507
  • Geslacht: Man
Waar?
« Reactie #1 Gepost op: di, 15 aug 2006, 15:14:50 »
haal je handen eens voor je ogen weg... -moon-

Ze zijn niet zo heel moeilijk te vinden hoor!

Vooral op de Duitse Ebay vind je er een hoop tegen redelijke prijzen. Op marktplaats onder VW onderdelen staat ook een adv. met daarin een verlagingsset voor de polo 86C.

Je kan kiezen:

alleen veren  (goedkopere optie)
veren incl. dempers (betere, duurdere optie)

Ook in Nederland kan je verlagingssetjes halen, bij de betere automaterialenhandel (bijv. Biesheuvel)
Polo 1.3C steilheck `witte schicht`1983

Offline Pieter

  • L86C-0058
  • Non-Register lid
  • Berichten: 6.094
  • Geslacht: Man
  • Pieter
Waar?
« Reactie #2 Gepost op: di, 15 aug 2006, 19:02:57 »
Wie Weet waar ik een mooi verlaginssetje kan krijgen voor mijn polo'tje, gewoon 40/40mm?? Kan er namelijk nergens een vinden??   -dunno-

krijgen willen we ook allemaal wel  -nana-
Het bloed kruipt waar het niet gaan kan!

Offline joene

  • L86C-0204
  • Non-Register lid
  • Berichten: 101
  • Geslacht: Man
  • Jeroen Rigtering
Waar?
« Reactie #3 Gepost op: di, 15 aug 2006, 21:48:27 »
Wie Weet waar ik een mooi verlaginssetje kan krijgen voor mijn polo'tje, gewoon 40/40mm?? Kan er namelijk nergens een vinden??   -dunno-

via speurders ben ik deze tegen gekomen www.verlagingssets.nl een klein bedrijfje die erg goedkoop is.. ik had een set met veren en schokdempers van 70mm verlaging voor 200euri...

groetjes joene!!
If you're important, people will wait...

Offline Marjolijn

  • L86C-0084
  • Non-Register lid
  • Berichten: 3.414
  • Geslacht: Vrouw
  • Marjolijn Staal
Waar?
« Reactie #4 Gepost op: di, 15 aug 2006, 22:02:47 »
Wie Weet waar ik een mooi verlaginssetje kan krijgen voor mijn polo'tje, gewoon 40/40mm?? Kan er namelijk nergens een vinden??   -dunno-

via speurders ben ik deze tegen gekomen www.verlagingssets.nl een klein bedrijfje die erg goedkoop is.. ik had een set met veren en schokdempers van 70mm verlaging voor 200euri...

groetjes joene!!

De vraag is alleen hoe laag ze zijn over een jaartje ofzo  -wanker-
Als de kraan lekt, is het best oké om te dweilen

Offline joene

  • L86C-0204
  • Non-Register lid
  • Berichten: 101
  • Geslacht: Man
  • Jeroen Rigtering
Waar?
« Reactie #5 Gepost op: di, 15 aug 2006, 22:06:26 »
jah dan zouden ze mischien wat lager zijn maar er zitten 13 maanden garantie op en anders koop ik een paar bumpstops toch? als je gewoon netjes rijd moet het wel goed gaan denk ik hoor...

groetjes joene
If you're important, people will wait...

Offline Steefie

  • Non-Register lid
  • Berichten: 81
  • Geslacht: Man
    • -
Waar?
« Reactie #6 Gepost op: di, 15 aug 2006, 22:42:32 »
Aha..bedankt voor de tip, ik zal eens gaan kijken.... :)

Offline Marjolijn

  • L86C-0084
  • Non-Register lid
  • Berichten: 3.414
  • Geslacht: Vrouw
  • Marjolijn Staal
Waar?
« Reactie #7 Gepost op: di, 15 aug 2006, 22:53:00 »
Heeft niet zoveel te maken met je rijstijl is gewoon geen best materiaal dat nogal snel aan slijtage onderhevig is. Ja bumpstops... kan ook... maar da's ook niet echt best voor je gebakkie...
Als de kraan lekt, is het best oké om te dweilen

Offline joene

  • L86C-0204
  • Non-Register lid
  • Berichten: 101
  • Geslacht: Man
  • Jeroen Rigtering
Waar?
« Reactie #8 Gepost op: di, 15 aug 2006, 22:55:26 »
Heeft niet zoveel te maken met je rijstijl is gewoon geen best materiaal dat nogal snel aan slijtage onderhevig is. Ja bumpstops... kan ook... maar da's ook niet echt best voor je gebakkie...

nee weet ik maar voor nu vond ik het wel best.. enne je kan het toch het beste ervaren door het gewoon te proberen, krijg je alleen maar meer wetenschap door..

groetjes joene!
If you're important, people will wait...

Offline Gekke Gerrit

  • L86C-0070
  • Register lid 2017
  • Non-Register lid
  • Berichten: 17.529
  • Geslacht: Man
  • Geert
Waar?
« Reactie #9 Gepost op: di, 15 aug 2006, 22:57:24 »
Heeft niet zoveel te maken met je rijstijl is gewoon geen best materiaal dat nogal snel aan slijtage onderhevig is. Ja bumpstops... kan ook... maar da's ook niet echt best voor je gebakkie...

Is simpelweg een oplossing als je (tijdelijk) minder te besteden hebt en wel per sé op je zuignap wil. Maar dat je uiteindelijk duurder uit bent dan meteen een goede set is een feit, want uiteindelijk ben je vrij snel toe aan een nieuwe set! Meteen een duurdere (lees: betere) is dan de beste tip, maar je moet wel het geld maar even hebben...
Wel ideaal als je vermoed dat de verlagingsset je polo misschien/waarschijnlijk gaat overleven (en dat kan wel degelijk met je rijstijl te maken hebben?! :D )



Bedenk goed, wat je met je laatste Polo doet!