Ik zal me nog even kort voorstellen, Ik ben dus Marcel ,21 en wonende in Nieuwe Pekela.
26 Januari 2010. Samen met me buurman de derby opgehaald.
Zo stond de auto aangeboden op vele sites.
In de tussentijd.
De auto voorzien van Ats Classic velgen, 7" & 8"
Verder had ik de auto nog een klein beurtje gegeven, vloeistoffen ververst en een frisse distributieriem ect
16 Maart 2010. Apk (afkeur door Wiellager , handrem, roest schade bij krikpunt achter, CO afstellen en benzine lekkage carburateur.)
Alle punten netjes afgewerkt en een nieuwe afspraak gemaakt voor herkeuring.
De bedoeling was om de auto netjes te maken voor de herkeuring dus ik trok er nog een stofzuiger door en een doekje.
Tot mijn verbazing trof ik een klein stukje roestig metaal bij de bestuurders kant aan, als de nieuwsgierig aagje dat ik ben ben ik op onderzoek gegaan. Vloerbekleding er uit gehaald en toen trof aan beide kanten rottigheid, schroevendraaier gepakt en aan het prikken gegaan en niet heel veel later heb ik de garage gebeld en verteld dat de herkeuring even uitgesteld word.
24 April 2010. Doel en prioriteiten samengesteld.
2 Mei 2010. Sleutel plek gevonden
Begonnen met alles te demonteren en dan kom je dit tegen.
13 Juni 2010. Deuren gevonden en opgehaald.
30 Juni 2010. Inlaatset is gearriveerd.
Drukregelaar, Brandstofpomp , DHLA 40mm
Recent. Het motorblok heeft een revisie ondergaan en is voorzien van een mooi laklaagje, ben nog bezig met de afwerken van de inlaatkanalen van de cilinderkop en ik moet nog een geschikte nokkenas vinden.
De auto zelf telt 16 rotte plekken, van wielkast naar bodemplaat naar kofferbakvloer.
Ben begonnen aan de voorkant en werk zo naar achteren toe.
De wielkasten schoongemaakt en dan tref je het werk van de vorige eigenaar.
Met tijd komt vooruitgang !