Auteur Topic: start problemen  (gelezen 572 keer)

Offline Hiras

  • Non-Register lid
  • Berichten: 3
start problemen
« Gepost op: di, 01 jul 2008, 23:47:33 »
ola !

zit met een probleem en ik hoop dat jullie mij op weg kunnen helpen met het vinden van een oplossing  -klus-

"Rosa" (mijn polootje  -love-) lijkt alsof zij geen zin meer in heeft! in het naar behoren functioneren, wel te verstaan  :D. Bij het starten slaat ze gelijk aan.... totdat zij ineens afslaat... en ik doe helemaal nix  -wtf-! Het lijkt alsof zij verzuipt. Als ik daarna start slaat ze weer gelijk aan... echter ik druk nu zo hard aan het gaspedaal dat ik af en toe bang ben dat ik door het carrosserie heen druk  :(! Dit om te voorkomen dat ze weer afslaat. Even lijkt het alsof zij verzuipt maar daarna maakt ze giga-toeren! Als ik wegrijd, moet ik haar op toeren houden... en daarna rijd ze weer! Totdat ik (na een kwartiertje) voor het stoplicht stil sta... en bij het wegrijden zij wederom afslaat. Ik hoor trouwens de hele tijd het "computertje" - ik noem't maar zo even  withstupid - niet ingrijpen! Dat kwam wel eens voor als de motor bij stationair onregelmatig liep.... Ik besef ook dat ik niet helemaal weet hoe ik mijn probleem moet beschrijven daar ik tot de categorie no-no's behoor  withstupid, dus ik kan mij voorstellen dat er meer info nodig is om tot een oplossing te komen...

Oh ja.. bijna vergeten: polo 2, bouwjaar 3 -'90, NZ-motor, type Steilheck, Jeton uitvoering! Ik wil nog lang geen afscheid nemen van dat kreng  -love-

Hoop trouwens dat ik mijn vraag bij de juiste sectie heb gesteld... mocht dat niet zo zijn, laat het me dan weten...  -ja-

thanx alvast :-)

Offline Mark

  • L86C-0037
  • Administrator
  • Non-Register lid
  • Berichten: 7.296
  • Geslacht: Man
  • Mark Pruim
Re: start problemen
« Reactie #1 Gepost op: wo, 02 jul 2008, 01:31:32 »
1 topic is genoeg, hoor  -ja-
Heb dezelfde post bij FAQ afdeling verwijderd.
« Laatst bewerkt op: wo, 02 jul 2008, 01:34:01 door Mark »