ik heb ff een vraagje over mijn cbr carbs en het synchroon stellen hiervan;
ik heb een week of wat terug een poging gedaan mijn carbs synchroon te stellen.
voortijd liep hij alleen goed stationair als het blok warm was, nu doet hij dat ook zonder veel problemen direct na de start, du sik ben iig een klein stukje verder gekomen
daarna liep ik tegen de volgende dingen aan, waardoor ik uit voorzorg maar even ben gestopt
(ik heb dit met de 'trechter-en-tuinslang' methode gedaan.)
cilinder 1+2 ging prima, en 3+4 ook.
maar het vreemde is; in cilinder 1+2 hoor ik enkel het aanzuigen, en in cilinder 3+4 hoor ik daar ook nog een soort 'tik' geluid tussendoor
op runner 4 zit een aansluiting voor de rembekrachtiger, dus ik dacht eerst dat dat het was. maar dat zou niet verklaren waarom dit ook in 3 te horen is.
wat kan dit tikkend/tokkend geluid zijn??
-------
bij het synchroon stellen viel het mijn ook op dat als je 2+3 gelijk wilt stellen, als je aan de stelschroef draait het toerental snel oploopt of terug zakt.
bij 2t 1cilinders is het zoeken naar het stationair hoogste toerental bij de juiste hoofdsproeier (iig zo stelde we de sprinters altijd basic af).
is er voor 4t 4cilinders ook zo'n soort richtlijn?