vandaag snipper/sleutel dagje ingelast
ging opzich wel lekker, op wat gigantische blunders na...
- thermostaathuis, zonder thermostaat planten,... vond al dat er iets vreemd was, en dat de kvs er zo weer doorheen liep
maar is nu dus weer dicht, ook bij warme motor geen fontein meer onder de kap
- gevalletje remmen; wielremcilinders achter vervangen, ontluchting van beide was stuk, en bij openen van de trommel bleek het ook wel nodig te zijn ze te vervangen. gezien ik de leidingen van remcilinder naar remslang niet top waren wilde ik die ook vervangen. rechts ging helemaal volgens het boekje.
links draaide de nippel van de leiding dol, in de nippel van de slang. deze krijg ik er dus niet uit g!@@$##3/³¤5!!!
toen dacht ik de slang van de hoofdleiding af te halen, en een nieuwe slang er tussen te zetten (kosten de wereld ook niet). krijgt ik nop beweging in de remslang.....
dus van het ene probleem in het andere...
volgende week desnoods proberen een nieuwe nippel+fels op de hoofdleiding te maken, en dan hopen dat alles een keer goed gaat met de remmerij
...
zo tussen de bedrijven door begint de Stijlhok dus wat te mekkeren dat ze geen zin meer heeft. gezien de leeftijd van de koets word er wat gedacht en gerekend naar een ander (extra) blok/project
kwam vandeweek een 1.4 16v kop tegen voor niet veel.... doubts doubts.... leuk speeltje, maar ook 2x nokkenas, 2x tandwiel, 2x 8 kleppen....
al met al (veel) meer bij komende kosten/werk als een 8v lijkt mij?
1.0 16v?
maar eerst maar eens de rat veilig, en goed rijdend krijgen