Hallo, Ben Henri kom uit ede en heb een polo uit '89.
Polo heb ik november 2010 gekocht met het idee "even" opknappen en heb ik een leuk autotje met me 18e. alleen dat even viel iets tegen.
Samen met een vriend heb ik de polo al een stuk uit elkaar gehaald om te laten spuiten. dus deuren, motorkap, achterklep en voorschermen eruit gehaald en naar de spuiter.
Elke keer wat kleine dingetjes gedaan aan de polo zoals knipperlichten zachtjes branden als lampen aanzet (US light) ramen eruit gehaald en gekeken hoe we die corrado achterbank er nou inkregen. Steeds minder tijd er aan besteed tot op een gegeven moment niks meer..
2 jaar later de draad weer opgepakt, ondertussen al lang 18, met constant weer iets kopen voor de polo om nu verder te gaan met helemaal netjes maken van de polo. Ondertussen al heel wat dingen aangeschaft, spaghetti, g40 kleppendeksel, koets met deuren, motorkap, verbreedde voorschermen en kale achterklep. dashboard met middentunnel en vrijdag knipperlichtjes ophalen en 272/272 nokkenas.
Motorische plannen:
van voor naar achter rvs spaghetti en daarna groep A
Newcam nokkenas 272/272
kop en inlaat bewerken
ander kristal?
Drukregelaar
Exterieur:
Helemaal strak maken en daarna blauw metallic spuiten waarschijnlijk (of een andere mooie kleur tegenkomen)
BBS Mahle eronder, opnieuw polijsten en hart goud.
Achterklep strak
Grill embleemloos maken
booskijkertje erop
antennegat weg
Interieur:
Corrado achterbank pasmaken.
Hemel, deurplaten, mat zwart.
Dit was het wel zo ongeveer
Hier de foto's van tot nu toe: