Hele lastige keuze.
De g40 is natuurlijk stukken pittiger, maar als er aan een g lader iets kapot gaat, ben je al vaak wel behoorlijk wat geld kwijt.
Qua benzine verbruik (grootste maandelijkse post bij mij voor de auto) is een g40 nog redelijk te doen, maar je hebt geen g40 om er 90 mee te rijden, lijkt me.
De gt van JJ heeft een nz blok (55 pk) en die zijn vrij makkelijk op te fokken, zodat je net wat meer pk-tjes er uit krijgt.
Persoonlijk zou ik voor de g40 gaan, de lader gelijk laten reviseren door bv arno en er gewoon lekker een tijd mee rijden.
Als je voor de g40 gaat kan je nog alle kanten op met wat je er zelf mee wil doen, de GT is in principe gewoon klaar, verlaagd, veerpootbrugje, mooie stoelen (ruilen tegen een genesis interieur?
), leuke velgjes
Blijft dus gewoon een persoonlijke afweging, ik kan 10 redenen verzinnen om de g40 te nemen, maar ook tien voor de gt