dit weekeinde maar eens kijken naar de carb en inlaat.
Carb is opnieuw afgesteld.
Nu echter het volgende probleem.
- Stationair wisselt. De ene keer mooi 800 / 900 toeren. De andere keer 500 en haperen en dan weer 1100.
- De auto trekt goed bij gas geven naar bij gelijkblijvende toeren hapert hij af en toe vanaf de 1900 toeren naar beneden.
- Bij gas los na flink gas geven 'stokt'de auto. Het lijkt dan of hij even geen benzine krijgt.
Zat dus zelf eerst aan het volgende te denken:
- inlaatpakking en verbinding inlaat / carb controleren op lekken (problemen doen me denken aan de problemen bij de GT. Daar was de verbinding ook stuk met valse lucht als gevolg)
- carb van binnen even schoonmaken
Kijken wat dit oplevert. Anders wordt het allemaal lastiger
Waarom niet gewoon terug? Deed hij daarvoor toch niet:
Nee, klopt maar hij stond stationair op 1100 / 1200 toeren dus het stationair probleem viel eerder niet op.
Het stokken deed hij eerder ook. Ik weet dit echter aan een niet goed afgestelde carb / tijd
Het haperen deed hij niet maar dat kan door meerdere oorzaken toen niet naar boven zijn gekomen.
Dit in combinatie met het laag blijven van de CO bij de afstelling doet mij vermoeden dat erm eer aan de hand is dan alleen een verkeerde afstelling.
@ ChiChi en Vinkees: Tja. Gelukkig maken ze bij Volvo ook mooie kleuren. Het blijft gelukkig verder een VW