Ff inbreken: Uit telefonisch contact met RoelG (b)lijkt het dat hij speciaal gekorte G40-dempers heeft gekocht. Van deze dempers is de 'capsule' korter, waardoor die bij standaard veerpoten in de huls verdwijnt (schijnt een combi te zijn voor ingekorte veerpoten, aldus Koen).
Daarnaast heeft de demperstang een grotere diameter, waardoor je dus andere toplagers nodig hebt, en zo ook veerschotels (evt uit te boren).
Telefonische alarmcentrale heeft wss geleid tot het omwisselen van deze dempers met gekorte SPAX-voordempers bij Gert, die daarvoor bij mij op de plank hebben gelegen, en dáár weer voor van Dennis zijn geweest...
Dennis heeft wss een PM van Roel met een vraag hoe het risico op te heffen dat er tikjes tegen de motorkap worden gegeven (met alle gevolgen van dien).
Dit alles ter info omdat ik vermoed dat Roel inmiddels hals-over-kop in de auto is gesprongen om ff 3 uur te rijden
om de dempers te ruilen. De rest laat ik aan hem over om te vertellen...
Ben het wat dat betreft eens met Jaap: plaatjes zeggen meer dan woorden, dus Roel: foto's maken!!!