Auteur Topic: Project [ HG-84-PV ] polo 1f LX  (gelezen 148920 keer)

Offline sprint26

  • L86C-0179
  • Non-Register lid
  • Berichten: 6.173
  • Geslacht: Man
  • Ramon Plantaz
Re: Project [ HG-84-PV ] polo 1f LX
« Reactie #1305 Gepost op: do, 03 feb 2011, 20:13:08 »
haha....

ik draai geen nachtdiensten.  :)
Helaas dus de hele dag gewerkt en niet aan de polo kunnen werken.




maar het is toch al 20.00uur -nana-
Stockcar racing is magic!!! - raceteam de sprinters #25, #26, #27.

Offline Steilheck

  • L86C-0113
  • Register lid 2017
  • Non-Register lid
  • Berichten: 11.618
  • Geslacht: Man
  • Luc ( erkend zwetser )
Re: Project [ HG-84-PV ] polo 1f LX
« Reactie #1306 Gepost op: do, 03 feb 2011, 20:13:46 »
Roel doet meer dan 40 uur per week hoor!  :)
Dit is een voorbeeld van een 1-regel onderschrift

Offline RoelG

  • L86C-0115
  • Non-Register lid
  • Berichten: 11.013
  • Geslacht: Man
  • Roel Geene
    • Official -Boem Klats- assistant
Re: Project [ HG-84-PV ] polo 1f LX
« Reactie #1307 Gepost op: do, 03 feb 2011, 20:20:19 »
 withstupid ben net thuis  :)
En zonder garage kom ik dan helaas niet ver.

Offline polo1977

  • Non-Register lid
  • Berichten: 262
  • Martijn den Ouden
Re: Project [ HG-84-PV ] polo 1f LX
« Reactie #1308 Gepost op: do, 03 feb 2011, 20:45:29 »
misschien een rare vraag,maar als je contact maakt,brand dan het acculampje wel?

Offline RoelG

  • L86C-0115
  • Non-Register lid
  • Berichten: 11.013
  • Geslacht: Man
  • Roel Geene
    • Official -Boem Klats- assistant
Re: Project [ HG-84-PV ] polo 1f LX
« Reactie #1309 Gepost op: do, 03 feb 2011, 20:47:37 »
volgens mij wel. hoezo?

Offline polo1977

  • Non-Register lid
  • Berichten: 262
  • Martijn den Ouden
Re: Project [ HG-84-PV ] polo 1f LX
« Reactie #1310 Gepost op: do, 03 feb 2011, 20:50:46 »
het kan zo zijn dat de dynamo dit lampje nodig heeft om bij te laden,geen idee of dat bij deze auto ook zo is,maar bij meerdere auto,s is dat wel zo

Offline RoelG

  • L86C-0115
  • Non-Register lid
  • Berichten: 11.013
  • Geslacht: Man
  • Roel Geene
    • Official -Boem Klats- assistant
Re: Project [ HG-84-PV ] polo 1f LX
« Reactie #1311 Gepost op: do, 03 feb 2011, 20:53:09 »
 -dunno- maar dan is het de kabel of zo. probleem was er ook al toen ik een andere tellerunit er in had zitten.

daarbij. zo lang ik rijd laadt hij bij. hij loopt leeg als hij stilstaat.

Offline polo1977

  • Non-Register lid
  • Berichten: 262
  • Martijn den Ouden
Re: Project [ HG-84-PV ] polo 1f LX
« Reactie #1312 Gepost op: do, 03 feb 2011, 20:56:49 »
owe,ok dan heb ik dat niet goed begrepen.
mijn excuses

Offline RoelG

  • L86C-0115
  • Non-Register lid
  • Berichten: 11.013
  • Geslacht: Man
  • Roel Geene
    • Official -Boem Klats- assistant
Re: Project [ HG-84-PV ] polo 1f LX
« Reactie #1313 Gepost op: do, 03 feb 2011, 21:01:26 »
owe,ok dan heb ik dat niet goed begrepen.
mijn excuses
-hug-

Offline RoelG

  • L86C-0115
  • Non-Register lid
  • Berichten: 11.013
  • Geslacht: Man
  • Roel Geene
    • Official -Boem Klats- assistant
Re: Project [ HG-84-PV ] polo 1f LX
« Reactie #1314 Gepost op: vr, 04 feb 2011, 18:41:32 »
net bij thuiskomst maar eens de accu losgetrokken.

amperage: 0.0768  (76.8 op de 200mA stand, neem aan dat ik zo goed aflees)

gehele verbruik komt van de zekering af met de radio en het klokje.
Zekering er uit --> Amperage 0.0

me dunkt dat geen raar verbruik is. lijkt me niet iets wat in drie dagen leegtrekt.

Dus dan lijkt het toch iets te zijn van het opladen. bij lopende motor en 2000 toeren zit die op 13,8.
Maar was is goed / normaal? Me staat iets van 14 bij. maar das meer een brain-fart dan dat ik dit weet (woord ergens anders op ht forum opgepikt)

Dus dynamo stuk en is start hij vooral slechts als de 15W40 lekker stroperig waardoor de grens van de accu is bereikt..... -dunno-
Of misschien zie ik verbanden die er eigenlijk niet zijn. Dat kan natuurlijk ook.  -dunno-



« Laatst bewerkt op: vr, 04 feb 2011, 18:48:50 door RoelG »

Offline Gerard

  • 28/07/1988 - 12/02/2016 † L86C-0131 Allmighty
  • Register Moderator
  • Non-Register lid
  • Berichten: 3.329
  • Geslacht: Man
  • Gerard Knol
Re: Project [ HG-84-PV ] polo 1f LX
« Reactie #1315 Gepost op: vr, 04 feb 2011, 18:47:22 »
Bij stationair moet ie net zoveel volt geven als bij 2000rpm als het goed is.
Ideaal is net wat boven de 14.

Offline Sjon

  • L86C-0041
  • Register lid 2017
  • Non-Register lid
  • Berichten: 15.896
  • Geslacht: Man
  • www.type86c.nl
    • VW Polo Type 86 & 86c
Re: Project [ HG-84-PV ] polo 1f LX
« Reactie #1316 Gepost op: vr, 04 feb 2011, 18:55:56 »
13,8 constant, ongeacht toerental is gewoon goed hoor.
Spanningsregelaar moet bij stationair ook netjes z'n werk doen  -dunno-

Offline RoelG

  • L86C-0115
  • Non-Register lid
  • Berichten: 11.013
  • Geslacht: Man
  • Roel Geene
    • Official -Boem Klats- assistant
Re: Project [ HG-84-PV ] polo 1f LX
« Reactie #1317 Gepost op: vr, 04 feb 2011, 18:59:55 »
volgens mij idd geen verschil.

maar ja. waar moet ik het nu nog zoeken?  -dunno-

massa eerder nagelopen = ok
accu = ok
dynamo = ok
grootverbruikers = nee

wat blijft er dan nog over?  -dunno-

Offline Serge

  • L86C-0001
  • Non-Register lid
  • Berichten: 17.758
  • Geslacht: Man
  • der doctor
Re: Project [ HG-84-PV ] polo 1f LX
« Reactie #1318 Gepost op: vr, 04 feb 2011, 19:46:18 »
13,8v is laag ,14,2 is de norm ..nu de hamvraag wat is je accuspanning ,na een nachtje stilstaan . dus neerzetten meten ,wippie doen ,slapen en als je s'morgens na de koffie nog even meet ,mag dit niet benden de 12,3 volt zijn . gan starten zonder ontsteking (groene draadje even lossen )voor 10 seconden .de accu spanning mag niet beneden de 10,3 volt zakken .
 als de motor loopt zet je stadslicht aan ,neem de massa los van de accu.
 en meet nu op de plus accu en massa auto , dit moet minimaal 14 volt zijn .
je hebt laagvliegers en modelvliegers .

Offline RoelG

  • L86C-0115
  • Non-Register lid
  • Berichten: 11.013
  • Geslacht: Man
  • Roel Geene
    • Official -Boem Klats- assistant
Re: Project [ HG-84-PV ] polo 1f LX
« Reactie #1319 Gepost op: vr, 04 feb 2011, 19:48:04 »
gaan we doen.  -thumbsup- helaas het hele weekeinde niet thuis. Het zal dus even moeten wachten.