Auteur Topic: Project [ HG-84-PV ] polo 1f LX  (gelezen 148939 keer)

Offline KoenG40

  • L86C-0022
  • _Register lid 2017_
  • Non-Register lid
  • Berichten: 3.874
  • Geslacht: Man
  • Koen
    • Websitetitel
Re: Project [ HG-84-PV ] polo 1f LX
« Reactie #2025 Gepost op: di, 31 jul 2012, 21:46:44 »
(...) en dan naar huis.  -thumbsup-
Kennen ze je daar nog  :)

Maarre... ik heb bewondering voor wat en hoe jij het allemaal aanpakt  -thumbsup-

Offline RoelG

  • L86C-0115
  • Non-Register lid
  • Berichten: 11.013
  • Geslacht: Man
  • Roel Geene
    • Official -Boem Klats- assistant
Re: Project [ HG-84-PV ] polo 1f LX
« Reactie #2026 Gepost op: di, 31 jul 2012, 22:33:03 »
tja. heb weinig keus. met 5 uur reistijd om te sleutelen is het alles in één keer of niet.  :(

maar: bedankt voor het compliment.  :)

Zit ook nog een diepere gedachte achter:
over een maand of anderhalf begint mijn opleiding.
Denk dat ik dan weinig tijd 'over' heb.
Dus vooraf moet de LX zo goed mogelijk zijn.

Binnenkort dus ook nog bij mijn broer langs.
Dan staat een koppakking en distririemwissel gepland.  
Heb ik nog nooit (alleen) gedaan. En alhoewel het klusje redelijk 'straight forward' zou moeten zijn doe ik dat toch liever samen met iemand die het vaker heeft gedaan gedaan.....

wat betreft me nog kennen: hoop het wel. Bel dan ook elke dag  :)

Offline Steilheck

  • L86C-0113
  • Register lid 2017
  • Non-Register lid
  • Berichten: 11.618
  • Geslacht: Man
  • Luc ( erkend zwetser )
Re: Project [ HG-84-PV ] polo 1f LX
« Reactie #2027 Gepost op: di, 31 jul 2012, 23:00:41 »
Ook dat lukt je wel alleen.  -thumbsup-

Maar Roel, respect voor het harde werk  -hug-
Dit is een voorbeeld van een 1-regel onderschrift

Offline RoelG

  • L86C-0115
  • Non-Register lid
  • Berichten: 11.013
  • Geslacht: Man
  • Roel Geene
    • Official -Boem Klats- assistant
Re: Project [ HG-84-PV ] polo 1f LX
« Reactie #2028 Gepost op: di, 31 jul 2012, 23:20:54 »
vast wel. maar mogelijk kost het me dan door de leercurve wel meer tijd.
Helaas is het wel mijn daily dus enige zekerheid dat ik em aan het begin van de week of de dag erna weer kan gebruiken is wel gewenst.  :)

Offline mk1-madness

  • L86C-0184
  • Non-Register lid
  • Berichten: 8.551
  • Geslacht: Man
  • Ronnie Kolk
Re: Project [ HG-84-PV ] polo 1f LX
« Reactie #2029 Gepost op: wo, 01 aug 2012, 00:07:35 »
 -thumbsup- niets dan respect idd. ook voor je thuisfront, ik kom er niet mee weg.........
Je kan de man wel uit een vw halen, maar de vw niet uit de man..

Offline RoelG

  • L86C-0115
  • Non-Register lid
  • Berichten: 11.013
  • Geslacht: Man
  • Roel Geene
    • Official -Boem Klats- assistant
Re: Project [ HG-84-PV ] polo 1f LX
« Reactie #2030 Gepost op: wo, 01 aug 2012, 00:18:53 »
je moet het zo zien:

ik werk bij mijn moeder in de garage.
als ik sleutel gaat mijn vrouw natuurlijk niet mee.

ergo:  ik ga bij haar schoonfamilie langs en zij hoeft niet mee.

zo klinkt het ineens heeeel positief.  :)

Offline Gekke Gerrit

  • L86C-0070
  • Register lid 2017
  • Non-Register lid
  • Berichten: 17.529
  • Geslacht: Man
  • Geert
Re: Project [ HG-84-PV ] polo 1f LX
« Reactie #2031 Gepost op: wo, 01 aug 2012, 00:26:57 »
Hahahaha! En gaat zij dan ook meteen naar jouw schoonfamilie?  -naughty-
Bedenk goed, wat je met je laatste Polo doet!

Offline mk1-madness

  • L86C-0184
  • Non-Register lid
  • Berichten: 8.551
  • Geslacht: Man
  • Ronnie Kolk
Re: Project [ HG-84-PV ] polo 1f LX
« Reactie #2032 Gepost op: wo, 01 aug 2012, 20:02:17 »
Ook maar eens proberen  :)
Je kan de man wel uit een vw halen, maar de vw niet uit de man..

Offline RoelG

  • L86C-0115
  • Non-Register lid
  • Berichten: 11.013
  • Geslacht: Man
  • Roel Geene
    • Official -Boem Klats- assistant
Re: Project [ HG-84-PV ] polo 1f LX
« Reactie #2033 Gepost op: wo, 01 aug 2012, 22:05:44 »
 -thumbsup-

polo staat inmiddels weer thuis voor de deur.

Offline KoenG40

  • L86C-0022
  • _Register lid 2017_
  • Non-Register lid
  • Berichten: 3.874
  • Geslacht: Man
  • Koen
    • Websitetitel
Re: Project [ HG-84-PV ] polo 1f LX
« Reactie #2034 Gepost op: wo, 01 aug 2012, 22:31:07 »
 -goodjob-

En dan nu weer tijd voor  -prut- en dan  -zz-

Offline Gekke Gerrit

  • L86C-0070
  • Register lid 2017
  • Non-Register lid
  • Berichten: 17.529
  • Geslacht: Man
  • Geert
Re: Project [ HG-84-PV ] polo 1f LX
« Reactie #2035 Gepost op: do, 02 aug 2012, 00:17:56 »
En straks geen bekeuringen omdat-ie zo lekker stil is op snelheid? :D
Bedenk goed, wat je met je laatste Polo doet!

Offline Steilheck

  • L86C-0113
  • Register lid 2017
  • Non-Register lid
  • Berichten: 11.618
  • Geslacht: Man
  • Luc ( erkend zwetser )
Re: Project [ HG-84-PV ] polo 1f LX
« Reactie #2036 Gepost op: do, 02 aug 2012, 09:52:17 »
-thumbsup-

polo staat inmiddels weer thuis voor de deur.
-foto- or it did not happen.   -nana-
Dit is een voorbeeld van een 1-regel onderschrift

Offline RoelG

  • L86C-0115
  • Non-Register lid
  • Berichten: 11.013
  • Geslacht: Man
  • Roel Geene
    • Official -Boem Klats- assistant
Re: Project [ HG-84-PV ] polo 1f LX
« Reactie #2037 Gepost op: za, 04 aug 2012, 20:50:57 »
vandaag tanken:

bij vergelijkbaar gebruik:

voor inbouw 8P: 1 op 11
na inbouw 8P: 1 op 12

 :)

Na mijn vakantie (en het volgende salaris) kijken naar de lambda conversiekit.
Dan hopelijk op naar de 1 op 14  -klus-

Offline Sjon

  • L86C-0041
  • Register lid 2017
  • Non-Register lid
  • Berichten: 15.896
  • Geslacht: Man
  • www.type86c.nl
    • VW Polo Type 86 & 86c
Re: Project [ HG-84-PV ] polo 1f LX
« Reactie #2038 Gepost op: za, 04 aug 2012, 22:30:08 »
Standaard MH op benzine doet 1op13/14, dan is 1op12 met lpg al best netjes -thumbsup-

Offline RoelG

  • L86C-0115
  • Non-Register lid
  • Berichten: 11.013
  • Geslacht: Man
  • Roel Geene
    • Official -Boem Klats- assistant
Re: Project [ HG-84-PV ] polo 1f LX
« Reactie #2039 Gepost op: za, 04 aug 2012, 23:19:34 »
Standaard MH op benzine doet 1op13/14, dan is 1op12 met lpg al best netjes -thumbsup-
:)

klopt. mag dus (inmiddels) niet meer klagen met dit verbruik.
Echter:
bij mijn weten zit het hogere verbruik tov de latere injectie vooral in de lambdasturing (en luchtklep)
Vooral met lpg is dit merkbaar doordat deze maar op twee toerentallen op ideaal staat bij een ongregeled lpg systeem.
Bij een geregeld systeem zou dit moeten zijn verholpen.
Daarnaast is dit ook beter voor de motor.

Voor 140,- heb ik zo'n set in huis.

Voor dat geld wil ik wel een gokje wagen....  :)