Sjon, ik begrijp je. maar zelf heb ik nog nooit meegemaakt dat de rail al ''genoeg druk'' had. oftewel: hij ging altijd aan, 1 seconde na uitvallen of 1minuut na uitvallen, de pomp draait altijd even 2 seconde als je het contact anzet.
nu is het zo dat als hij uitvalt, de relais niet meer schakelt en de pomp dus uitblijft. na een minuutje doet de relais het weer wel en gaat de pomp weer mee en start ie weer. ik denk dus niet dat dit hallgever gerelateerd is in dit geval..
ik ben een leek dus ik kan ook vreselijk verkeerd denken! toen dit voor het eerst gebeurde (weekje geleden) dacht ik ook gelijk aan de hallgevert. maar dan hoort de pomp gewoon 2 seconde druk op te bouwen bij contact aan.
sjonquote: Als je daarna 't contact uit & weer aan doet en de boel nog op druk is, is er geen reden voor de brandstofpompen om te gaan draaien.
dit heb ik nog nooit meegemaakt. zelfs niet als ik contact aanzet > pomp draait > contact uit en gelijk weer opnieuw aan > gaat de pomp gewoon weer 2 seconde draaien
Aron