Auteur Topic: accuwak  (gelezen 980 keer)

Offline rekordc

  • L86C-0097
  • Administrator
  • Non-Register lid
  • Berichten: 3.030
  • Geslacht: Man
  • Martin Voerman
accuwak
« Gepost op: za, 14 jul 2007, 17:12:35 »
Neem ik mijn dochter mee in auto, wil ik wat in het dashboard kastje leggen zegt mijn dochter (van 6) doe maar niet papa die zit vol water.
Die bandiet had de auto al doorzocht op snoep natuurlijk.

Daarom is de mat dus steeds nat.....

Martin
- Onze Eigenste Ozzy Osbourne -

Offline Maikel

  • L86C-0069
  • Non-Register lid
  • Berichten: 1.550
  • Geslacht: Man
  • Maikel Conijn
accuwak
« Reactie #1 Gepost op: za, 14 jul 2007, 18:37:30 »
is inderdaad grappig
 :)

gr maikel

Offline Mark

  • L86C-0037
  • Administrator
  • Non-Register lid
  • Berichten: 7.296
  • Geslacht: Man
  • Mark Pruim
accuwak
« Reactie #2 Gepost op: zo, 15 jul 2007, 02:18:42 »
:)

M'n eerste steilheck ( = eerste eigen auto überhaupt ) : had de hele auto van onder tot boven goed nagelopen alvorens ik 'm kocht....dacht ik.
Trek de volgende dag klep van het handschoenenvakje los.....k*t ! Tot de nok toe vol water !
Naja...eerst maar 's gaan tanken, die tankmeter op rood maakte me een beetje zenuwachtig.
Kom een uurtje na het tanken terug : staat er een plas benzine van 3 meter doorsnee onder m'n polo...

Goeie koop was dat  :)




Offline Serge

  • L86C-0001
  • Non-Register lid
  • Berichten: 17.758
  • Geslacht: Man
  • der doctor
accuwak
« Reactie #3 Gepost op: zo, 15 jul 2007, 10:03:41 »
:)

M'n eerste steilheck ( = eerste eigen auto überhaupt ) : had de hele auto van onder tot boven goed nagelopen alvorens ik 'm kocht....dacht ik.
Trek de volgende dag klep van het handschoenenvakje los.....k*t ! Tot de nok toe vol water !
Naja...eerst maar 's gaan tanken, die tankmeter op rood maakte me een beetje zenuwachtig.
Kom een uurtje na het tanken terug : staat er een plas benzine van 3 meter doorsnee onder m'n polo...

Goeie koop was dat  :)

vuurtje?
je hebt laagvliegers en modelvliegers .

Offline martijn

  • Non-Register lid
  • Berichten: 7.507
  • Geslacht: Man
accuwak
« Reactie #4 Gepost op: zo, 15 jul 2007, 13:54:23 »
Die van mijn steilheck  is ooit provisorisch gerepareerd door de vorige eigenaar met een plaatje staal en veel antiroest middel en strijkkit.. Ben er niet heel tevreden over, want door de overtollige strijkkit loopt het water niet lekker weg, en blijft het in de accubak staan.. Daar gaat het alleen maar meer van roesten.

Volgende winter maak ik er een nieuw stukkie staal in, netjes lassen dan maar!
Polo 1.3C steilheck `witte schicht`1983