Auteur Topic: Stabi setjes monteren  (gelezen 2850 keer)

Offline Jaap

  • L86C-0004 "niet kabouter"
  • Administrator
  • Non-Register lid
  • Berichten: 10.023
  • Geslacht: Man
  • Jaap Peters
    • www.steilheck.nl
Stabi setjes monteren
« Reactie #30 Gepost op: ma, 19 jan 2004, 12:56:05 »
Nee.

Ik heb ze er samen met Marcel eronder gezet (of beter: andersom). Moet flink kracht zetten de stabi zo ver naar voren te trekken. Wellicht dat je met een krik de stabi omhoog kunt duwen.. 't is vooral moeilijk de stabi naar voren te krijgen.. Bouten zijn niet super lang, dus je kunt ze ook niet alvast mat 1 bout vastzetten, en daarna gaan duwen...
Mijn wagenpark Fix what ain't broken

Offline Michiel

  • L86C-0014
  • Non-Register lid
  • Berichten: 2.492
  • Geslacht: Man
  • Michiel Ros
Stabi setjes monteren
« Reactie #31 Gepost op: ma, 19 jan 2004, 22:54:35 »
Naar voren duwen: krik tussen je blok en je stabistang zetten  (met lange houten lat oid tussen je krik en je blok!) en met de krik je stabi rustig naar voren duwen. Ik heb gewoon de standaard krik die bij je reservewiel zit gebruikt.

Of: een spanband tussen je stabistang en een oog aan de muur ofzoiets. wel voor zorgen dat je auto ECHT vaststaat natuurlijk.  withstupid



Praatjes vullen geen peekaatjes

Offline Arjan

  • Non-Register lid
  • Berichten: 153
Stabi setjes monteren
« Reactie #32 Gepost op: ma, 19 jan 2004, 23:00:14 »
eeeemzzz waarom krijg ik bij die verhalen met een krik ergens tussen zetten van die visioenen van iemand met de afdruk van een krik in z'n kanus....... -screw-  -off-
Polo 1f als resto projekt
Polo 6n 1.6 als dagelijks transport
Kawasaki zxr400 als laagvlieger

Offline Michiel

  • L86C-0014
  • Non-Register lid
  • Berichten: 2.492
  • Geslacht: Man
  • Michiel Ros
Stabi setjes monteren
« Reactie #33 Gepost op: ma, 19 jan 2004, 23:03:28 »
Valt wel mee hoor; zover hoeft hij niet naar voren en alles met beleid natuurlijk... en ja je moet toch wat als je in je eentje aan het sleutelen bent.
Praatjes vullen geen peekaatjes