Auteur Topic: 1600 16v iTB in Mk3 Polo  (gelezen 1370 keer)

Offline hardchargin40

  • Non-Register lid
  • Berichten: 4
  • Geslacht: Man
1600 16v iTB in Mk3 Polo
« Gepost op: vr, 14 apr 2006, 19:51:51 »
Hi there,

Does any one have any photo's of a 1600 16v Gti engine on Throttle Bodies in a mk2 or mk3 Polo?

Looking for as much info on it as possible.

Thanks

Paul

Offline barry8V

  • Non-Register lid
  • Berichten: 817
  • Geslacht: Man
  • Barry de Wit
1600 16v iTB in Mk3 Polo
« Reactie #1 Gepost op: di, 18 apr 2006, 23:28:39 »
there are not much throttlebodies powered engine's here ,some time soon i wil build ITB on my 1.3 GT engine.

 -dunno-
GROTER is niet altijd beter

Offline Serge

  • L86C-0001
  • Non-Register lid
  • Berichten: 17.758
  • Geslacht: Man
  • der doctor
1600 16v iTB in Mk3 Polo
« Reactie #2 Gepost op: wo, 19 apr 2006, 00:28:26 »
je hebt laagvliegers en modelvliegers .

Offline barry8V

  • Non-Register lid
  • Berichten: 817
  • Geslacht: Man
  • Barry de Wit
1600 16v iTB in Mk3 Polo
« Reactie #3 Gepost op: do, 20 apr 2006, 21:43:28 »
GROTER is niet altijd beter

Offline FuriouZ

  • L86C-0162
  • Non-Register lid
  • Berichten: 1.365
  • Geslacht: Man
Re: 1600 16v iTB in Mk3 Polo
« Reactie #4 Gepost op: do, 04 jun 2009, 12:59:11 »
erg oud, maar ben aan het zoeken welk blok dit is. dacht ook een 1600 16v van een gti, maar motorcode/type auto  -dunno-



Liever een maand aan een opel lassen dan een dag aan een fransman sleutelen

Offline richard-polo

  • L86C-0119
  • Non-Register lid
  • Berichten: 3.851
  • Geslacht: Man
  • Richard Denkers
    • g-laderseite
Re: 1600 16v iTB in Mk3 Polo
« Reactie #5 Gepost op: do, 04 jun 2009, 13:03:01 »
paarse steilheck volgens mij een 1.400 16v trottle bodies... gespot an see...
denkersrichard@hotmail.com voor revisie, tuning & onderhoud

Offline richard-polo

  • L86C-0119
  • Non-Register lid
  • Berichten: 3.851
  • Geslacht: Man
  • Richard Denkers
    • g-laderseite
Re: 1600 16v iTB in Mk3 Polo
« Reactie #6 Gepost op: do, 04 jun 2009, 13:12:00 »
denkersrichard@hotmail.com voor revisie, tuning & onderhoud

Offline Folkert

  • Non-Register lid
  • Berichten: 1.542
  • Geslacht: Man
  • Folkert de Jong
Re: 1600 16v iTB in Mk3 Polo
« Reactie #7 Gepost op: do, 04 jun 2009, 13:15:05 »
Hmm zelfde toplagers als ik, en hij heeft ze op maximaal camber staan..  -dunno- Blijkbaar toch mogenlijk om zo te rijden..

Offline Serge

  • L86C-0001
  • Non-Register lid
  • Berichten: 17.758
  • Geslacht: Man
  • der doctor
Re: 1600 16v iTB in Mk3 Polo
« Reactie #8 Gepost op: do, 04 jun 2009, 19:31:07 »
rijden ja ,banden schuin verslijten ja
je hebt laagvliegers en modelvliegers .

Offline FuriouZ

  • L86C-0162
  • Non-Register lid
  • Berichten: 1.365
  • Geslacht: Man
Re: 1600 16v iTB in Mk3 Polo
« Reactie #9 Gepost op: do, 04 jun 2009, 21:51:34 »
op de foto rijdt ie niet :)

maar uit wat voor een auto komt het blok dan? lupo gti?
Liever een maand aan een opel lassen dan een dag aan een fransman sleutelen

Offline martijn

  • Non-Register lid
  • Berichten: 7.507
  • Geslacht: Man
Re: 1600 16v iTB in Mk3 Polo
« Reactie #10 Gepost op: do, 11 jun 2009, 20:02:15 »
lupo gti is een 1600 16v. De lupo 16v en polo 1.4 16v zijn voorzien van deze motoren.

Staan er wel om bekend vrij snel last te hebben van kantelende zuigers (en daardoor hoger olieverbruik) bij niet al te hoge km standen.
Polo 1.3C steilheck `witte schicht`1983

Offline FuriouZ

  • L86C-0162
  • Non-Register lid
  • Berichten: 1.365
  • Geslacht: Man
Re: 1600 16v iTB in Mk3 Polo
« Reactie #11 Gepost op: vr, 12 jun 2009, 12:50:03 »
had het al wel over de 16v motoren met dubbele driem gehoord, deze zouden wel beter zijn. maar dus nog kantelen..
Liever een maand aan een opel lassen dan een dag aan een fransman sleutelen