Auteur Topic: Wie is btracing?  (gelezen 28658 keer)

Offline btracing

  • L86-0163
  • Non-Register lid
  • Berichten: 2.973
  • Geslacht: Man
  • Benjamin Dijkshoorn
Re: Wie is btracing?
« Reactie #90 Gepost op: wo, 12 jan 2011, 23:19:53 »
Vandaag onder de groene polo van het vriendinneke gelegen enzo. Draagarmpjes + spoorstangen vervangen (beide ATP) en andere wielen erop gezet. Verder nog gezien dat het lipje van de uitlaat aan de andere kant nu ook door is, dat wordt morgen dus gedaan. En tevens moet de wagen voor uitgelijnd worden, maar ik ga daar morgen zelf nog een poging op wagen. Niet te vergeten dat ook het dashboard het verdorie eens moet gaan doen...

Morgen zal ik wel ff pica maken!
'92 Steilheck Fox
'92 Coupé
'87 Coupé
'94 Steilheck Prego

Offline btracing

  • L86-0163
  • Non-Register lid
  • Berichten: 2.973
  • Geslacht: Man
  • Benjamin Dijkshoorn
Re: Wie is btracing?
« Reactie #91 Gepost op: vr, 18 feb 2011, 10:18:24 »
Even een update, met Valentijnsdag ben ik een beetje creatief geweest en de groene polo van het vriendinnetje een beetje versiert. Ze had een slaapdienst op d'r werk en dus kon ik haar helaas geen ontbijtje geven ofzo. Dan maar anders verrassen dus! Ik heb een '93-'94 stuur opgesnort via Noordam om vervolgens  het clipje wat erop zit te spuiten (naar idee van Ghopmeister, ooit eens hem zien doen dacht ik). Zo gezegd zo gedaan, nou niet helemaal. Het clipje is in de kleur van de wagen gezet en vervolgens met een witte verfstif B <3 D erop gezet (fyi Benjamin <3 Daniëlle). Toen het eindelijk af was de auto ingesprongen en vanuit Nootdorp richting Rotterdam Zuid gegaan. Daar om 23.00 ongeveer de wagen ingegaan met de reserve sleutel en het stuur omgewisseld. Dikke pret natuurlijk, nog wat chocola d'r bij gelegd en een lieve brief natuurlijk  -thumbsup-. Volgende morgen had ik naar vol verbazing aan de telefoon. Missie geslaagd  -naughty-.

 -foto-



Als eerste het stuurtje uit elkaar, even goed schoongemaakt. Kwam een bagger van af, niet normaal. Moet ik denk ik ook maar eens met m'n eigen stuur gaan doen.


In elkaar, het clipje is eerst geschuurd, daarna 3x met lak overspoten en telkens laten drogen. Zo was het erg mooi.



Het ziet er uiteindelijk wel leuk uit, ik was er niet super tevreden over eigenlijk. De witte verf van de stift ging mengen met de groene lak. Mooi kak dus. Misschien dat ik het nog eens over ga doen dus. Maar het meisje is er erg blij mee en dat is het belangrijkste!
'92 Steilheck Fox
'92 Coupé
'87 Coupé
'94 Steilheck Prego

Offline Jaap

  • L86C-0004 "niet kabouter"
  • Administrator
  • Non-Register lid
  • Berichten: 10.023
  • Geslacht: Man
  • Jaap Peters
    • www.steilheck.nl
Re: Wie is btracing?
« Reactie #92 Gepost op: vr, 18 feb 2011, 10:42:28 »
Ik vind 't goed gelukt!

Mooie foto ook, die laatste!

*hey, ik heb zelf ook z'n stuurtje*
Mijn wagenpark Fix what ain't broken

Offline btracing

  • L86-0163
  • Non-Register lid
  • Berichten: 2.973
  • Geslacht: Man
  • Benjamin Dijkshoorn
Re: Wie is btracing?
« Reactie #93 Gepost op: vr, 18 feb 2011, 10:48:54 »
Leuk hè? Laatste foto vond ik trouwens ook wel gelukt. Voor de ingewijden, ik schiet met een Nikon D40 + 35mm 1.8 DX lensje. Meeste andere foto's zijn daar ook meegenomen, o.a. die van tellerpartij onderweg naar Berlijn ;-) .
'92 Steilheck Fox
'92 Coupé
'87 Coupé
'94 Steilheck Prego

Offline KoenG40

  • L86C-0022
  • _Register lid 2017_
  • Non-Register lid
  • Berichten: 3.874
  • Geslacht: Man
  • Koen
    • Websitetitel
Re: Wie is btracing?
« Reactie #94 Gepost op: vr, 18 feb 2011, 14:30:55 »
Maar het meisje is er erg blij mee en dat is het belangrijkste!

Zo is 't maar net. Leuk idee btw -thumbsup-

Offline btracing

  • L86-0163
  • Non-Register lid
  • Berichten: 2.973
  • Geslacht: Man
  • Benjamin Dijkshoorn
Re: Wie is btracing?
« Reactie #95 Gepost op: do, 07 apr 2011, 01:13:59 »
En daar zijn we weer, update! Sinds een paar weken reed ik met een erg volle polo rond. Er zat namelijk een heel extra interieur in gedouwd door mij, wachtend op inbouw. Vorig week was het dan eindelijk zo ver, ik had tijd en kon lekker naar m'n zus toe om het daar even te fixen. Het G40 interieurtje zit er inmiddels volledig in, ziet er ook goed uit. ECHTER.... heb ik niet zo op zitten letten, zeg gerust dat ik heb zitten slapen. Op de bijrijdersstoel zat namelijk geen gordel klik ding. Lekker dan, kwam ik namelijk pas van het weekend achter  -dunno-. Dat moet ik dus nog even op gaan lossen, leuke is dat het oude spul in de rode sprinter polo gepropt zit bij m'n zus. Dat wordt dus weer een ritje daar heen maken. Verder is de wagen uitgezogen, heb ik de deurkaart van de bestuurdersdeur nu eens goed vast gezet en de wielen even snel gewassen. Kortom, de wagen is nu weer proper.  -naughty-

Bewijs:

http://www.xs4all.nl/~btracing/Afb0345.jpg

Let niet op de roestende voorschermen  -klus-
« Laatst bewerkt op: di, 26 apr 2011, 17:04:24 door btracing »
'92 Steilheck Fox
'92 Coupé
'87 Coupé
'94 Steilheck Prego

Offline JJ

  • L86C-0167
  • Non-Register lid
  • Berichten: 3.038
  • Geslacht: Man
  • Jurre Jan de Wit
    • FB
Re: Wie is btracing?
« Reactie #96 Gepost op: do, 07 apr 2011, 08:19:06 »
Eh, Benjamin.. die rode gril en die rode stootstrips -dunno-
Creatief, maar vind het zelf niet echt mooi ofzo :)
Polo-loos Audi A4 b5

Offline btracing

  • L86-0163
  • Non-Register lid
  • Berichten: 2.973
  • Geslacht: Man
  • Benjamin Dijkshoorn
Re: Wie is btracing?
« Reactie #97 Gepost op: do, 07 apr 2011, 15:15:52 »
Het zat er al op toen ik 'm kocht, het is bordeaux en ik vind het wel staan. Ik herken 'm ook makkelijk zo. Mja, verder vind ik het niet hoe boeiend hoe die d'r uit ziet. Zolang de wielen maar beetje leuk zijn en de rest ook dragelijk is voor de ogen en als belangrijkste, dat het rijdt.  -sturen-
'92 Steilheck Fox
'92 Coupé
'87 Coupé
'94 Steilheck Prego

Offline btracing

  • L86-0163
  • Non-Register lid
  • Berichten: 2.973
  • Geslacht: Man
  • Benjamin Dijkshoorn
Re: Wie is btracing?
« Reactie #98 Gepost op: di, 26 apr 2011, 14:26:07 »
Laatst weer bij m'n zus op het erf even zitten rommelen in de Polo's, het gordel klik ding overgezet. Verder beide auto's even lekker in de zon laten doorwaaien en drogen. Bij de rode polo was dat wel nodig, zat wat schimmel in i.v.m. het accuwak en daarbij behorende vochtigheid. Ook staat de wagen sinds januari in opslag, dus dat wilde wel. Maar het is nu allemaal weer schoon. Wat rijdt de rode 2 trouwens toch wel erg gaaf, heerlijk karretje!

Foto van de twee uitwaaiende dames



Ook kreeg ik de vraag van mijn zus of ik nog een autootje voor haar kon zoeken om op het erf en in het land (gaat heeeeeeeeel stuk door daar achter) om mee te rijden. Tuurlijk! Dus nu op zoektocht naar een polo voor weinig met verlopen apk, zonder wielen, met gebreken etc etc. Zolang het maar onder de 100,- blijft!

Kortom, jullie begrijpen mij al polo #4 komt eraan  -naughty-
« Laatst bewerkt op: di, 26 apr 2011, 14:28:19 door btracing »
'92 Steilheck Fox
'92 Coupé
'87 Coupé
'94 Steilheck Prego

Offline KoenG40

  • L86C-0022
  • _Register lid 2017_
  • Non-Register lid
  • Berichten: 3.874
  • Geslacht: Man
  • Koen
    • Websitetitel
Re: Wie is btracing?
« Reactie #99 Gepost op: di, 26 apr 2011, 15:28:17 »
(...)
Ook kreeg ik de vraag van mijn zus of ik nog een autootje voor haar kon zoeken om op het erf en in het land (gaat heeeeeeeeel stuk door daar achter) om mee te rijden.
(...)

En dan 's nachts bij kunstlicht oval-racing in de paardenbak  -sturen- -thumbsup- :)

Offline btracing

  • L86-0163
  • Non-Register lid
  • Berichten: 2.973
  • Geslacht: Man
  • Benjamin Dijkshoorn
Re: Wie is btracing?
« Reactie #100 Gepost op: di, 26 apr 2011, 16:46:27 »
Dat hebben we van de winter al gedaan, met sleetjes achter de 4x4  -sturen- -sturen-

inclusief memorabele quote van m'n neefje, "dit is de beste kerstfeest ooit!"  -thumbsup-
'92 Steilheck Fox
'92 Coupé
'87 Coupé
'94 Steilheck Prego

Offline noordam

  • L86C-0175
  • Non-Register lid
  • Berichten: 393
  • Geslacht: Man
  • Robert Noordam
Re: Wie is btracing?
« Reactie #101 Gepost op: di, 26 apr 2011, 16:57:06 »
Leuke kleur die grijze  :) Voorschermen heb ik laten opknappen, roest ging er met wassen niet af  :)
Zonder Polo ;-)

Offline btracing

  • L86-0163
  • Non-Register lid
  • Berichten: 2.973
  • Geslacht: Man
  • Benjamin Dijkshoorn
Re: Wie is btracing?
« Reactie #102 Gepost op: di, 26 apr 2011, 17:03:39 »
Wat koste het opknappen? Ik zit er aan te denken het namelijk zelf te gaan doen, maar als het niet super veel kost..
'92 Steilheck Fox
'92 Coupé
'87 Coupé
'94 Steilheck Prego

Offline noordam

  • L86C-0175
  • Non-Register lid
  • Berichten: 393
  • Geslacht: Man
  • Robert Noordam
Re: Wie is btracing?
« Reactie #103 Gepost op: di, 26 apr 2011, 21:51:29 »
Schermen heb ik via een autospuiter laten overspuiten. Moet je ongeveer denken aan 250,- euro. Zelf is het wel te doen, maar krijg je nooit zo mooi  -thumbsup-
Zonder Polo ;-)

Offline btracing

  • L86-0163
  • Non-Register lid
  • Berichten: 2.973
  • Geslacht: Man
  • Benjamin Dijkshoorn
Re: Wie is btracing?
« Reactie #104 Gepost op: zo, 22 mei 2011, 16:39:08 »
Gisteren over de 230.000 km heen gegaan, lekker hoor. Tuft nog steeds goed weg het 1.05-je. Enkel de remschijven welke een beetje krom zijn, misschien te hard ingereden óf een hangende zuiger die de boel soms wat opfikt?

Wat betreft mijn voorschermen, 250e vind ik te veel. Dat is de wagen mij niet waard om te laten spuiten. Ik rijdt er rustig mee door. Roest kan me aan m'n kont roesten, zolang het rijdt en allemaal niet te erg is.  -naughty-
'92 Steilheck Fox
'92 Coupé
'87 Coupé
'94 Steilheck Prego