G40 koppeling past niet in een 4-bak van een Polo 1.
Wil je een G40 koppeling moet 't een late 4-bak (Polo 2f) of 5-bak worden.
Als je niet ver doortuned is een 190mm koppeling afdoende: in m'n classic rij ik daar ook mee (1.4 16v)
AFH heeft de krukpouly tbv dynamo alleen een centrale bout? (ipv 4 inbusboutjes zoals 86c)
Tsja, meerdere wegen naar Rome natuurlijk, maar ik gebruik de 86c dynamo's en heb een ring in de
86c-pouly gelast, zodat ie bevestigd kan worden met de centrale bout.
Daarna alleen nog iets offset wijzigen bij de dynamo en de v-snaar draait prima.
Discussie brandstoftank waag ik me niet aan: de een zegt dat ie past, de ander weer niet.
Zelf geen ervaring mee, ik weet alleen dat 't ouwe type handremsysteem akelig in de weg zit
en dat upgraden naar nieuwer type niet eenvoudig is (met name stukkie tunnel bij handremhendel)
Runners inlaat heb ik gewoon ietsje driehoekig gemaakt. Voetplaat vorm van de kop overgenomen.
Mooiste zou een vloeiender traject zijn, maar ja: die ruimtes tbv injectoren in de kop zitten er nou eenmaal.....
Ik gebruik bobine, ontsteking + ontstekingskabelboompje van een late Polo 2 1.3 MH.
Bij een AFH past de ontsteking er zo op?