Alvast maar een begin maken met dit topic dan maar.
Ik ben in ieder geval weer thuis, de GT had niet zoveel zin in het weekendje Nürburgring als ik blijkbaar.
En staat dus weer op de oprit, met een kapotte motor.
Nadat we verzameld en geluncht hadden bij de Mac in Venlo, vertrokken Sjon, Dennis, Jaap en ik richting de Nürburgring. Daarbij wist ik het voor elkaar de krijgen om bij de tweebaans rotonde vlak na de Mac iedereen al kwijt te raken, waarbij Sjon, Dennis en Jaap netjes de 61 namen en ik de E34 richting Duisburg nam. Maargoed, met dank aan de stom-stom zat ook ik vrij snel op de 61 en dacht met een beetje doorrijden de anderen snel weer bij te zijn. Maar dat liep iets anders.... Vlak voor het plaatsje ''Jackerath'' drong er namelijk een hard tikkend geluid de auto in, das foute boel wist ik meteen. Afrit Jackerath genomen en de auto stilgezet waarbij ook direct de motor afsloeg. Kap open en kijken... niets te zien. Geen verlies van vloeistoffen en alles op peil. Toen het kleppendeksel er maar eens afgeschroefd, ook daar waren geen bijzonderheden te zien. Boeltje maar weer dicht geschroefd en auto gestart, damn wat een herrie. Het lijkt uit het onderblok weg te komen, vermoedelijk een drijfstanglager wat overleden is.
Anyhow, ANWB gebeld en een uur later was de ADAC daar. Ook hij zag meteen dat er niet meer mee gereden kon worden dus liet hij een sleepwagen komen, waar ik dan nog wel even 1,5 uur op moest wachten.
Nougoed, ook die kwam netjes opdagen en ik werd afgesleept naar het dichtstbijzijnde ADAC service punt. Vanaf daar werd de auto op een andere sleepauto gezet waarna ik keurig met auto en al om tien uur werd afgeleverd in Apeldoorn.
Tussendoor wel contact gehouden met Dennis en begrepen dat ook Jaap inmiddels min of meer gestrand was met versnellingsbak problemen, maar inmiddels zijn ze wel aangekomen op de camping am ring heb ik begrepen.
Ook ik ga morgenochtend weer die kant op, word vervolgd dus, maar wilde jullie alvast een update brengen.