1) de dikte van het ringetje (
Sorry, heb geen maat in geheugen)
2) fuseekogel moet je onder spanning zetten geloof ik, anders kan de kogel meedraaien (ook bij vastdraaien dus)
3) stuurslot gaat niet helpen wss, omdat je dan je wiel niet ver genoeg kunt draaien om er bij te kunnen? Gewoon op maximale stuuruitslag werken?
NIET RAMMEN op de fuseekogel zelf! Tenzij je de kogel zelf wil mollen (en dus een nieuwe draagarm wil monteren)?!
Zet een lange buis op de draagarm en creeer een moment. Evt kun je dan nog met een vuistje wat klappen geven op de draagarm.
Eigenlijk kom je in je eentje net wat handen tekort. Je kunt dan bv een krik gebruiken, maar met het loshalen van de fusee maak je de veerpoot instabiel/flexibel, en dat kan tot fysieke schade leiden.
Bedenk je ook dat het ding weer terug moet, en dat gaat ook niet heel eenvoudig zonder hulp/ervaring...
Maareh... Zoals ik het lees was het fuseekogelhoesje niet kapot, tich? Why fix it if it ain't broken?