Auteur Topic: Polo staat bij de dealer  (gelezen 6213 keer)

Offline Dennis

  • L86C-0024
  • Administrator
  • Non-Register lid
  • Berichten: 11.718
  • Geslacht: Man
  • Dennis Eggen
    • Polo 86(c) Register
Polo staat bij de dealer
« Reactie #60 Gepost op: vr, 15 apr 2005, 18:07:26 »
Lambdasonde al eens losgetrokken?

Lambdaregeling gaat stationair na een paar seconden werken namelijk.
Stekker bij inlaatspruitstuk lostrekken, snel gedaan -thumbsup-

Offline Marjolijn

  • L86C-0084
  • Non-Register lid
  • Berichten: 3.414
  • Geslacht: Vrouw
  • Marjolijn Staal
Polo staat bij de dealer
« Reactie #61 Gepost op: vr, 15 apr 2005, 18:43:49 »
Wij hebben ook soortgelijke problemen gehad met de kratjebier. Oorzaak leek de bougies te zijn, 3pitters ipv 1pitters. Maar als je om bougies vraagt bij de onderdelenboer krijg je vaak de 3pitters. Altijd handig om s te checken.
Als de kraan lekt, is het best oké om te dweilen

Offline patrick86c

  • L86C-0031
  • Register lid 2017
  • Non-Register lid
  • Berichten: 10.894
  • Geslacht: Man
Polo staat bij de dealer
« Reactie #62 Gepost op: vr, 15 apr 2005, 19:53:40 »
met die 3-pitters zou hij best wel kunnen lopen normaal gezien.
ik heb ze ook in me 1.3 zitten.
mischien een bougie stuk geweest of zo?
XZ-88-RR VW Polo 2 coupe de “rooie rakker”.  
HB-LZ-74 VW Polo 2f coupe
XX-37-HR VW Polo 2

Offline Marjolijn

  • L86C-0084
  • Non-Register lid
  • Berichten: 3.414
  • Geslacht: Vrouw
  • Marjolijn Staal
Polo staat bij de dealer
« Reactie #63 Gepost op: vr, 15 apr 2005, 20:07:47 »
Zou moeten kunnen ja, maar bij ons deed ie het ook niet
Als de kraan lekt, is het best oké om te dweilen

Offline Jorp

  • L86C-0038
  • Register lid 2017
  • Non-Register lid
  • Berichten: 5.144
  • Geslacht: Man
Polo staat bij de dealer
« Reactie #64 Gepost op: vr, 15 apr 2005, 23:03:37 »
Hep ze niet zo lang geleden nog vervangen! Het zijn 3 pitters ja!
Derby 1F 1981 in aanbouw.

Offline Nielzzz

  • L86C-0065
  • Non-Register lid
  • Berichten: 1.211
  • Geslacht: Man
  • Niels Derksen
Polo staat bij de dealer
« Reactie #65 Gepost op: vr, 15 apr 2005, 23:32:58 »
Ik heb bij mijne 3 pitters er uitgedraaid en er weer in gedraaid.
Volgensmij is het standaard of niet?
Ik heb een sleutelplek!!!

Offline Marjolijn

  • L86C-0084
  • Non-Register lid
  • Berichten: 3.414
  • Geslacht: Vrouw
  • Marjolijn Staal
Polo staat bij de dealer
« Reactie #66 Gepost op: za, 16 apr 2005, 01:25:14 »
Je zou er een gokje aan kunnen wagen Jorp, nooit geschoten is altijd mis, en bougies kosten je de kop niet.
Als de kraan lekt, is het best oké om te dweilen

Offline Jorp

  • L86C-0038
  • Register lid 2017
  • Non-Register lid
  • Berichten: 5.144
  • Geslacht: Man
Polo staat bij de dealer
« Reactie #67 Gepost op: za, 16 apr 2005, 08:47:43 »
bougies waren wel zwart paar weken geleden! Heb ze toen weer een beetje "ontkoold" zal ff kijken of ze nu weer zwart zijn!
Derby 1F 1981 in aanbouw.

Offline Wendy

  • Non-Register lid
  • Berichten: 1.370
  • Geslacht: Vrouw
  • grrrrr....
Polo staat bij de dealer
« Reactie #68 Gepost op: zo, 17 apr 2005, 16:39:07 »
elektrodenafstand bougies! meet maar eens na moet 0.8 mm speling hebben! 1 poot tov 3 poot moet geen verschil geven, als de auto start is het goed, zweer zelf bij ngk bur 6 et. ( 3 ppoot, bpr 6 es is 1 poot) ook splitfire geprobeerd, maar er heel gauw weer uitgedonderd (wat een zooi!!!) en bosch, maar toch voor ngk gegaan!
trotse mama!

Offline Marjolijn

  • L86C-0084
  • Non-Register lid
  • Berichten: 3.414
  • Geslacht: Vrouw
  • Marjolijn Staal
Polo staat bij de dealer
« Reactie #69 Gepost op: zo, 17 apr 2005, 21:28:49 »
Citaat
1 poot tov 3 poot moet geen verschil geven


Mag niet, maar doet het wel :(
Als de kraan lekt, is het best oké om te dweilen

Offline Serge

  • L86C-0001
  • Non-Register lid
  • Berichten: 17.758
  • Geslacht: Man
  • der doctor
Polo staat bij de dealer
« Reactie #70 Gepost op: zo, 17 apr 2005, 22:08:02 »
gezien de vorm van bougi gat in de kop aan verbrandingszijde .neem 3 poot anders heb je dode vlampunt.
ik rijd met niks anders dan 3 poot ngk
je hebt laagvliegers en modelvliegers .

Offline Jorp

  • L86C-0038
  • Register lid 2017
  • Non-Register lid
  • Berichten: 5.144
  • Geslacht: Man
Polo staat bij de dealer
« Reactie #71 Gepost op: wo, 20 apr 2005, 19:21:01 »
Dennis, ik heb de stekker van de lambda er uit getrokken op het punt dat ie beroerd ging lopen en op het moment dat hij net gestart was! Geen verschil! Neem aan dat ik de lambda dan wel kan gaan vervangen!
Derby 1F 1981 in aanbouw.

Offline Douwe

  • L86C-0029 "Blikopener"
  • Non-Register lid
  • Berichten: 1.791
  • Geslacht: Man
  • Blikopener
Polo staat bij de dealer
« Reactie #72 Gepost op: wo, 20 apr 2005, 19:48:14 »
Als ie zonder lambda sonde noch even beroerd loopt, zit het hem
daar dus niet in.



Niks Oldskool, gewoon OUD én ORIGINEEL!

Offline Jorp

  • L86C-0038
  • Register lid 2017
  • Non-Register lid
  • Berichten: 5.144
  • Geslacht: Man
Polo staat bij de dealer
« Reactie #73 Gepost op: wo, 20 apr 2005, 19:55:00 »
Maar als de lambda stuk is moet ie beter gaan lopen. Dus als ik de stekker los trek en hij gaat beter lopen betekend dat dus dat de lambda nog heel is!

Nu trek ik de stekker los, en er is geen verschil dan zou je toch zeggen dat de sonde stuk is? CO was wel goed! -gert-



Derby 1F 1981 in aanbouw.

Offline Douwe

  • L86C-0029 "Blikopener"
  • Non-Register lid
  • Berichten: 1.791
  • Geslacht: Man
  • Blikopener
Polo staat bij de dealer
« Reactie #74 Gepost op: wo, 20 apr 2005, 22:24:51 »
Nee, net andersom!!
Niks Oldskool, gewoon OUD én ORIGINEEL!