Bij die 106 hebben ze de slotplaat kapot gezaagd, en dat zou bij een polo dan net zo moeten. En dan moet je dus wel met van die bonnet pins ofzo werken.
En hij heeft die set geloof ik niet zelf gemaakt, 1 of andere idioot in engeland heeft dat gemaakt geloof ik. Volgens mij dezelfde gast die inmiddels met ongeveer een full carbon body 106 rijd, op youtube te vinden onder de naam bic106. Dat begon geloof ik ook met motorfiets carburateurs en liep uiteindelijk uit op een sequentiële bak en een auto die voor een groot deel van carbon is.
Maar opzich is zo'n bak zelf wel vrij simpel te maken van polyester denk ik, en polyester is niet heel erg duur. En als opvulling voor de kier tussen luchtbak en de motorkap scoop zou ik gebruik proberen te maken van het schuim wat ze wel om cv leidingen doen als isolatie. Dat spul is behoorlijk dicht waardoor er niet heel veel lucht doorheen zal komen, en toch kun je het nog wel redelijk ver plat drukken. En de afdichting hoeft ook niet 100%, het gaat niet om geforceerde inlaat te krijgen maar om koude lucht daar te krijgen toch?